Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging MERCARD

  9-2-2010 10:23:09
Moet je de uitnodigingen zelf in elkaar steken als je bestelt bij MERCARD ??? Dat zie ik eerlijk gezegd niet zitten! Wij zouden de uitnodigingen niet via hun website bestellen, maar via het bruidsparadijs of AVA. Iemand een idee hoe ze daar geleverd worden??? Groetjes!

Sophie
22-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 773


annelies
9-5-2009
 Meld misbruik9-2-2010 10:29:41

Ja wij hebben ze bij de drukker gaan bestellen en moesten ze ook zelf in elkaar steken. En het is een groot werk, ook al was het niet moeilijk bij ons.

Groeten, Annelies.



Sofie
16-7-2010
 Meld misbruik9-2-2010 16:34:41

Wij hebben nu uitnodigingen gekozen van mercard uit collectie 2009. De kaarten moet je idd nog in elkaar steken. BV. touwtjes, loshangende hartjes, moet je nog zelf bevestigen. Je krijgt wel alles toegestuurd.

Ook wij hebben ze nu bij de drukker besteld. Maar hoe het bij ava gaat weet ik niet. Je moet anders eens Cardxl.be/cardxl.nl gaan.
Die sturen ze gedrukt op. Heb zelf al contact gehad met cardxl en zeer tevreden over.

groeten Sofie



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-2-2010 15:00:03

Wij hadden uitnodigingen van Burocard en moesten ze ook nog zelf ineen steken (is meestal het geval, hoor!). Nu was dit niet zoooooveel werk, vond ik, je hebt dat er op dat moment wel voor over! Ik moest de kaarten nog plooien, de binnenzijde erin stoppen (was op kalkpapier gedrukt) en een klein kaartje eraan vastbinden. Ok, je zit daar enkele uurtjes aan, maar je werk wordt nadien wel beloond, als je de reacties van de mensen ziet, vind ik!
Bij AVA (en ik vermoed ook bij andere drukkers), krijg je alles in 'stapeltjes': je kaarten (die je dus nog moet plooien), je enveloppen, de lintjes, kleinere kaartjes,...
Veel hangt af van het soort kaart dat je kiest. Je kan ook kaarten kiezen die je enkel moet plooien en waar je niks meer aan moet bevestigen.

Groetjes,

Véro



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik12-2-2010 14:35:42

Qua tijd is dat te doen, maar vind het niet kunnen qua prijs dat je per kaart betaalt, dat je er dan zelf nog zoveel werk in moet steken. Als je alles zelf moet doen, kan je toch net zo goed alles apart kopen, komt je dan rap 100-200 euro goedkoper uit!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...