Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Passade Mechelen

  9-2-2010 8:52:50
Hey!
Heeft er iemand ervaring met een huwelijksfeest in de Passade in Mechelen?
Ik vind de zalen echt super maar ik heb er geen idee van of het eten, de bediening, het verloop van het feest,... goed is.

marijke
30-10-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1499


LeBart

 Meld misbruik9-2-2010 10:02:52

Daar moet je je geen zorgen over maken.

De keren dat ik er ben wezen eten was steeds dik in orde, en de keren dat ik er draaide was niet anders.

cheers, dj LeBart



Lynn
27-3-2010
 Meld misbruik13-2-2010 13:03:00

Hey,

Mijn huwelijk gaat op 27/03 door in passade. Vindt de zalen ook echt heel erg mooi en had ook schrik voor het eten.

Maar heb van vele mensen gehoord dat het eten er erg lekker is, en heb ook van iemand gehoord dat er een feest gedaan heeft dat de service en het eten uitstekend was.

Wanneer trouwen jullie?




Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik7-4-2010 22:38:23

Wij hebben ook ons feest in de Passade.
Ik heb eerder in het verleden al het doopfeest daar gedaan van mijn dochtertje en het was gewoon echt perfect, super bediening, lekker eten, enz..

Een echte aanrader! Ik kijk al uit naar 18 juni :-)



Sara
9-8-2014
 Meld misbruik14-4-2011 20:17:24

Hey

Wij zijn ook aan het overwegen om ons huwelijk daar te laten doorgaan. Ik heb echter al een paar keer gelezen dat deze zaal wel prijzig zou zijn. Kan iemand mij vertellen of ze zoveel duurder is dan andere zalen?





Vanessa
14-9-2013
 Meld misbruik2-5-2011 16:16:32

Ons huwelijksfeest gaat ook door in De Passade. Het is er misschien wel wat duurder maar je krijgt waar voor je geld. Voor de zalen hoeven we niets te betalen daar we zowel receptie enzoverder laten doorgaan bij hun. Om te weten hoe het eten was zijn we gewoon iets gaan eten in hun restaurant zonder dat men wist dat we geïnteresseerd waren in de zaal. Het is op dat moment dat we overtuigd waren om ons feest daar te laten doorgaan.Zowel bediening als eten is echt goed.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...