Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe ziet jullie suite er qua kleuren van kledij uit?

  5-2-2010 21:56:16
Hey allemaal,

Ik vroeg me af hoe de suite er qua kleur bij jullie uitzien.
Is iedereen in de zelfde kleur?
Of zijn er verschillende kleuren?
Mijn moeder zal namelijk in het grijs zijn en mijn getuige in het bruin/turquoise.
Het probleem is dat ik gedacht had om de mannen allemaal hetzelfde kostuum aan te laten doen en dit in het grijs of het bruin. Het is natuurlijk moeilijk kiezen omdat er telkens een koppel is dat niet goed bij elkaar past.
Iemand suggesties?
En wat met de bruidskindjes, passen die qua kleur ook bij de rest van de suite of niet?

Alvast bedankt voor alle nuttige tips!

Caroline
21/08/2010

Caroline
21-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1059


heidi

 Meld misbruik6-2-2010 7:16:18

wij hadden de suite zelf laten kiezen, maar iedereen liet het me eerst zien. Ik vond het belangerijker dat ze als koppel bijeen pasten, de bruidskindjes pasten bij ons, grijs, ivoor en oudroze tinten.
16 Mei 2009



Lynn
27-3-2010
 Meld misbruik6-2-2010 16:32:45

Bij ons mocht iedereen kiezen, enkel alle mannen van de suite moeten een witte das dragen.



evy
1-3-2009
 Meld misbruik6-2-2010 16:34:35

Bij ons deed iedereen aan wat hij wou.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-2-2010 18:09:13

Onze mannen hadden allemaal een zwart huurkostuum. De vrouwen lieten we vrij, enkel mochten ze geen donkere kleuren dragen. Wij trouwden in het midden van de zomer, dus fleurige kleuren waren wenselijk. De vrouwen hadden onderling dan afgesproken dat ze voor een rok / kleed gingen tot op de knie.

Groetjes,

Véro



Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik7-2-2010 9:32:20

Mannen van de suite hebben hetzelfde kostuum + das aan. Vrouwen kunnen vrij kiezen.



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik8-2-2010 16:11:34

Dag caroline,

Wij vragen juist aan de mannen om een donker kostuum aan te doen. Ze zullen waarschijnlijk wel allemaal dezelfde das aanhebben. We laten de dames volledig vrij naar lengte, kleur.

Eva



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik8-2-2010 16:22:52

Hey

Bij ons hadden de mannen een kostuum gehuurd, dus allemaal hetzelfde (donkergrijs dacht ik).
Mijn mama: rood
Mijn zus: grijs/turquoise
Mijn schoonmoeder: donkerblauw
Mijn schoonzus: fuchia

En ik, .... in het wit ;-)

Groetjes, Laura


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...