Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

outlet bruidsjurk

  2-2-2010 19:22:49
Hallo , iemand soms ervaring met de outletshop van steven bruidskledij in torhout ? Bedankt .

cynthia
12-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 676


ilse
28-8-2010
 Meld misbruik2-2-2010 19:53:04

beste,

Ik heb er mijn droomjurk gevonden en zeer vriendelijke en goeie bediening!!



Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik2-2-2010 22:23:29

ook ik heb daar mijn droomjurk gevonden, vriedelijke bediening heeft oog voor detail en heeft veel geduld:p. Morgen mijn tweede pas ik kijk er al enorm naar uit

groetjes
petroeska



isabelle
19-2-2010
 Meld misbruik3-2-2010 13:01:54

hallo, als je echt een ruime keuze wil moet je naar la sposa outlet gaan in beveren leie (roeselare) je loopt er binnen zoals een gewone kleerwinkel en na een tijde vragen ze of je hulp wil. mijn kleed was 1799 euro van linea rafaelli en ik heb hem gekocht voor 700 euro. ook alle retouches doen ze. ik ben heel tevreden en mijn mama en zus(getuige) hebben hun suite kleren ook van ginder gehaald... je moet natuurlijk wel geluk hebben met de collectie die binnen is...
groetjes, isabelle


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...