Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

heimwee naar trouwvoorbereidingen en trouwdag

  1-2-2010 12:20:51
Wij zijn nu al sinds 4 juli 2009 getrouwd. 't was een super dag, net zoals we wilden maar jammergenoeg vliegt die dag voorbij.
ik kom hier nog geregeld eens piepen en het doet mij altijd zoveel 'pijn'. Ik vond het zalig om alles tot in de puntjes te regelen, om samen met vrienden, familie en mijn man uit te kijken naar onze dag.
Zijn er nog mensen die dit gevoel hebben? MIsschien moeten we een zelfhulpgroep oprichten :-)

Aan iedereen die nog moet huwen, geniet van alles, tis zo vlug voorbij...
groetjes

ellen
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1534


heidi

 Meld misbruik1-2-2010 13:05:06

ook ik heb dit nog, we zijn getrouwd op 16 Mei 2009, een hele mooie dag en ik denk er nog zeer veel aan, foto's kijken, film opzetten, trouwkleed bovenhalen. Nu denk ik wel aan 2 dingen, de geboorte van mijn derde zoontje (dit voor eind April), en zijn doop is geregeld voor 16 Mei 2010, dus die dag zijn we juist 1jaar gehuwd.



evy
1-3-2009
 Meld misbruik1-2-2010 14:59:03

Ook ik heb nog heimwee...
Misschien is een zelfhulpgroep geen slecht idee :-)
Ben hier bijna dagelijks terug te vinden.

@ Heidi
Superleuk! Proficiat!
Ook wij waren vlak na ons huwelijk (1aug2008) zwanger. Eind april verwelkomden wijn ons zoontje en ook hij werd gedoopt op onze 1e huwelijksverjaardag. Erg leuk! Geniet er van!

Groetjes Evy






Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-2-2010 18:40:11

Ook ik hang hier nog dagelijks rond, ook al ben ik sinds gisteren reeds een half jaar getrouwd... We zijn ondertussen wel al met ons volgende 'project' bezig! ;-)

Groetjes,

Véro



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik1-2-2010 21:58:00

Hier nog eentje....
Van 1 augustus(184 dagen getrouwd).

Ik kan't ook niet laten. Ben af en toe al eens blij dat ik iemand met iets kan verder helpen. Alhoewel ik minder en minder kan blijven helpen.

groetjes, Carolina



annelies
9-5-2009
 Meld misbruik2-2-2010 8:52:16

Hallo,

Wij zijn getrouwd op 9 mei. Ja ook ik heb nog steeds heimwee naar deze dag. Alles was perfect, iedereen tevreden en we hebben er van genoten maar het was toch te vlug voorbij.
Ik zou hem zo nog eens overdoen, als dat kon.... .

Ja een zelfhulpgroep is misschien een idee.

Groeten, Annelies.



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik2-2-2010 13:09:02

Verbazingwekkend dat zo'n fenomeen bestaat... Ik ga juist blij zijn als al dat geregel achter de rug ligt, 't is precies of ik leef voor niets anders meer, 't neemt al m'n tijd in beslag, dan nog zoektocht naar ons huisje en voltijds werken. Mag er niet aan denken dat er nog een "project" zich al zou aanmelden... :)



evy
1-3-2009
 Meld misbruik3-2-2010 10:33:22

Wacht tot je getrouwd bent Kathleen, dan denk je daar misschien helemaal anders over ;-)

Groetjes Evy
551 dagen getrouwd



Ludo
10-10-2009
 Meld misbruik4-2-2010 14:29:28

Hallo Ellen en de andere reeds getrouwden met heimwee,

Ons huwelijk is nu bijna vier maanden achter de rug en ik heb echt zo van die dagen dat ik die voorbereidingen vreselijk mis.Tijdens de voorbereiding kon het aftellen niet snel genoeg gaan, maar nu heb ik zo'n spijt dat het voorbij is.Het was een schitterende dag waar we van iedere seconde genoten hebben! De huwelijksreis was prachtig...de foto's en de video ken ik intussen vanbuiten...soms zou ik de tijd zo graag nog eens terugdraaien...opnieuw dat ophalen thuis, de koets, de trouwbelofte,...
Gelukkig heb ik mijn zinnen kunnen verzetten met de zoektocht naar een huisje en binnenkort beginnen we aan ons gezinnetje...kan ik opnieuw aftellen naar waarschijnlijk nog een mooiere dag...

groetjes,
Inge



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik9-2-2010 23:14:03

Wij zijn nu 563 dagen gehuwd en ik zit nog wekelijks op dit forum!! Zodus je bent niet alleen!!
Groetjes,
Patricia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...