Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nare droom!

  1-2-2010 11:13:00
Het is gebeurd!!! Ik heb voor het eerst een nare droom gehad over onze huwelijksdag...
Het was redelijk vaag, maar bepaalde dingen kan ik mij echt nog heel goed herinneren. Zo was één van de problemen dat ik opeens geen beha had voor onder mijn kleed alsook geen schoenen! Mijn haar hing nog helemaal door mekaar en de kapper en visagiste waren in geen verste verten te bespeuren. Dan zag ik dat het al 16.30u was en dat we nog naar het gemeenstehuis en de kerk moesten en foto's en dan nog receptie!
VERSCHIKKELIJK!
Mijn vriend vond het eerder grappig, maar ik hoop toch dat er op de dag zelf niks misloopt...

Hebben jullie soms nare dromen?

Katrien
10-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 597


katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik1-2-2010 12:44:20

Hé Katrien

ik heb mijn eerste trouw-nachtmerrie ook al achter de rug! Het was wel even schrikken toen ik wakker werd maar ik kan er wel mee lachen. En mijn vriend nog meer ;-)
Dit is normaal zeker als je zo intens bezig bent met de voorbereidingen... De dag zelf zal wel ideaal verlopen hoor, geen zorgen! iedereen heeft wel eens zo'n droom denk ik.

groeten



Ilse
10-4-2010
 Meld misbruik1-2-2010 15:21:31

Hey,

ik heb een tijd geleden ook al eens een nachtmerrie gehad, en een paar weken geleden heeft ook mijn vriend een rampscenario gedroomd :-)
Wij vinden het vooral grappig... :-)

grtjes
Ilse
10.04.2010



bianca
21-5-2010
 Meld misbruik1-2-2010 15:24:17

hela,

ok ik heb al wat nare dromen moeten door staan .
ik wou mijn kleed aandoen s'morgens en het was in een keer helemaal zwart geworden .
echt niet leuk hoor !
mijn man kon er ook mee lachen maar ik eigenlijk niet , ik dacht oh jee wat staat er me hier nog te wachten en het duurt nog even voor de trouw.
wij gaan nog wel enkele slapeloze nachten tegemoet denk ik !

bianca
21/05/2010



Isabelle
12-2-2011
 Meld misbruik1-2-2010 15:40:24

Herkenbaar :-) Net na onze verloving ben ik volop in het organiseren van de trouw begonnen en heb 2maal een nachtmerrie gehad. In 1 van die dromen had ik de kapper vergeten te regelen en in een andere droom was mijn schoonfamilie te laat op het gemeentehuis. Het zijn nochtans heel stipte mensen :-)



sarah
12-6-2010
 Meld misbruik1-2-2010 17:25:49

idem! Vannacht was alles om zeep omtrent de trouw : mijn mama haar haren helemaal overhoop, ik had ineens een hond die spoorloos was, mijn vriend had geen kostuum, mijn kleed was niet hetgeen ik besteld had,...

Hoop dat het de eerste en laatste droom was :-)

groetjes,

Sarah



Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik1-2-2010 19:36:28

Vooral na de eerste keer trouwjurken kiezen heb ik daarover gedroomd! Ik had altijd zo'n lelijke jurken aan in mijn droom, en alles ging mis, en ik was ook elke keer mijn vriend kwijt enzo... pff!
En mijn vader heeft onlangs ook gedroomd dat alles in het 100 liep... :D Ach ja, hoort erbij he :-)



An
26-3-2010
 Meld misbruik1-2-2010 21:55:10

Bij mij is het nu de 2e keer dat ik droom over onze trouw. De eerste keer kwam er niemand opdagen, alleen ik en mijn moeder.. Deze keer zat ik rustig in het dorp op een terrasje en ik zag ons vervoer (oldtimerbus en oldtimerauto) bij ons de straat indraaien en ik had nog niet naar de kapper geweest of niks. We zitten er mee in onze gedachten en dat brengt zulke dromen mee denk ik... Hopelijk verloopt de dag zelf alles vlot!!

An 26/3/2010



Inge
26-6-2010
 Meld misbruik2-2-2010 19:31:13

ik heb er regelmatig nachtmerries over!
vanacht was ons mama als een buikdanseres met blote buik aan het dansen! zeer grellig :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...