Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen AVA 4 weken!!

  31-1-2010 8:29:56
Hallo allemaal! Toen ik mijn drukker vrijdag niet meer kon bereiken vrijdag, was ik gisteren eens naar AVA gegaan. Dolgelukkig omdat ze daar ook alle kaarten aanbieden die de drukker heeft, stap ik naar de winkelmedewerker om ze te bestellen. Zegt hij doodleuk dat ze daar 4 weken over doen! Vind ik niet normaal hoor! Dan mogen ze dat wel eens op hun website zetten. Gevolg: ik ga maandag terug naar mijn eigen drukker. Die paar euro die je misschien bespaart bij AVA wegen niet op tegen een degelijke, snelle service! Moest ff van m'n hart, want werd al redelijk gestressed :)

regina
10-4-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1156


Evi
17-4-2010
 Meld misbruik31-1-2010 10:10:07

Normaal is het 6 werkdagen, staat ook zo op hun bestelbonnen.
Wij hebben pech dat onze kaarten niet leverbaar zijn, en ontvangen ze 20 februari.



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik31-1-2010 10:48:38

Niet slecht bedoeld he, maar heb je dan tot op laatste moment gewacht om ze te bestellen of...?
Want wij gaan in februari kijken voor de uitnodigingen en willen ze pas in mei versturen.
Kvind het precies normaal da da paar weken duurt...



regina
10-4-2010
 Meld misbruik31-1-2010 10:51:53

als ik had geweten dat het zolang ging duren dan had ik idd wel wat sneller besteld. Maar op 1 week tijd vind ik wel dat zoiets moet kunnen. 4 weken is te lang.



Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik31-1-2010 11:06:24

Is goed dat ik dit hier zo lees. Zou mijn kaartjes vrij vroeg willen sturen omdat wij in de vakantie trouwen, en dan zijn er veel mensen die het op voorhand weten voor congé aan te vragen (trouwen op vrijdag) want ja 4 weken, das toch een maand, en das idd lang xxx



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-2-2010 9:44:28

Wij hadden de onze besteld bij AVA en ik was héél tevreden. Wij hadden onze kaarten inderdaad op 6 werkdagen, hoor! Dit was in St-Niklaas, maar alle AVA's werken toch op dezelfde manier?
Ik snap ook niet dat je wacht tot het laatste... Moet je jouw kaarten dan al binnen de week hebben?!

Groetjes,

Véro



kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik1-2-2010 12:17:32

hey!

Wij hebben onze uitnodigingen bij AVA Gent besteld, op zaterdag. De dinsdag hadden we al onze menu's en naamkaartjes, op maandag nadien hadden we onze uitnodigingen. Wij waren supertevreden!

Als het is omdat een kaart niet onmiddellijk leverbaar is door uitputting ofzo, zal deze levertijd verlengen. Zowel bij AVA als bij een andere drukker.

Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...