Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging - Krantje

  21-11-2005 11:03:38
hoi,
Onze uitnodiging is een krantje geworden ( in kleur ), zeer tof en eens iets anders. Nu weet ik niet goed welke omslagen te gebruiken. Neem ik er mooie gekleurde van een iets dikkere kwaliteit, om toch aan te tonen dat er iets speciaals in die omslag zit. De hoofding van de krant is mooi blauw, de omslag dan ook ?
Het krantje laat ik drukken op een iets gebroken wit papier van 120 gr.
- Ook ga ik er een strookje aan hangen met de datum en het uur van ons burgerlijk, kerkelijk huwelijk en uiteraard aanvang van het avondfeest. En de datum waarop ze uiterlijk moeten bevestigen of ze al dan niet komen.
Enig idee hoe ik dit eraan bevestig, of steek ik het er los bij zoals bijvoorbeeld een bon?

Thanks voor de tips,
Groetjes Cindy

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 21 | Gelezen: 1045


Lynn
27-5-2006
 Meld misbruik21-11-2005 11:10:15

hallo Cindy,

wat een leuk idee! Ik had ook al in de richting van een krantje gedacht maar dan als misboekje.
Ik zou persoonlijk toch voor een mooie en stijlvolle enveloppe kiezen, ja zelfde kleur als logo lijkt me perfect!

Kan je het antwoordstrookje niet integreren in het krantje (zoals een wedstrijdformulier dat je moet uitknippen? )

Ben heel benieuwd naar je krantje! Zou je dat eventueel eens willen doormailen? (lynn.guillaume@pandora.be)

alvast bedankt en veel succes ermee!
vind het echt een super idee!

groetjes

Lynn



sandra
20-5-2006
 Meld misbruik21-11-2005 12:00:49

Hey Cindy,

Wij waren ook in die richting aan het denken voor onze uitnodiging.
Wil je me misschien jouw exemplaar eens doormailen (sandra_hens@hotmail.com), want we weten niet goed hoe we het kunnen uitwerken.

Groetjes

Sandra




Els
1-4-2006
 Meld misbruik21-11-2005 12:13:16

Ik zou ook de antwoordstrook echt op de uitnodiging zetten, eventueel zelfs met de gekende stippellijn met het schaartje, dat staat in de krant ook zo hé??

veel succes,
Els



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-11-2005 12:16:10

Hey Cindy

Zo'n tof idee! Waarschijnlijk wel veel tijd in gekropen...

Zou je het ook eens kunnen doormailen? vickystuer@hotmail.com

Ik zou ook een mooie iets dikkere enveloppe nemen, zodat het ook beschermd is tegen de regen en de mensen geen vodje in de bus krijgen.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik21-11-2005 12:21:30

Ben net ook aan mijn uitnodiging begonnen. Maar zit niet met veel ideetjes. Kan je mij jouw uitnodiging effe doormailen?

bolleke1233@hotmail.com

Txs en veel succes.

Ann
20/05/2006



Lieselotte
18-3-2006
 Meld misbruik21-11-2005 12:24:21

Hallo,

Zou je het mij ook eens kunnen doormailen aub.

Ik zou het er gewoon los bij steken.

Vele groetjes Lotje 18/03/2006

famrobbe@hotmail.com



Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik21-11-2005 12:24:40

Hey,
Amai bedankt voor alle positieve reacties !!
Er zijn nog kleine dingen die we moeten aanpassen, maar als het volledig af is mail ik het jullie zeker door.

Groetjes Cindy



Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik21-11-2005 12:37:35

Hey Cindy,

Je mag het naar mij ook doorsturen aub bouwmaterialen.degelder@skynet.be

Alvast bedankt!

sofie
15 07 2006



Annabelle
3-5-2008
 Meld misbruik21-11-2005 13:37:40

Dag Cindy,

Ik zou het ook in een stijlvolle envelop steken, dan past het allemaal netjes bij elkaar.
Als het klaar is mag je het altijd doormailen naar an.ca@skynet.be

Groetjes,

Annabelle
09/09/2006



Ann
8-8-2008
 Meld misbruik21-11-2005 21:39:19

Hey Cindy,

Heel tof idee, zo'n krantje. Ben op zoek naar dergelijke toffe en originele zaken. Kan je jouw uitnodiging misschien even doormailen, want het lijkt me héél tof! ann_boone@hotmail.com
Hoe ontwerp je zoiets en waar laat je het printen (drukkerij of gewoon zelf?)

mercikes en veel succes nog!
Ann



cindy
10-6-2006
 Meld misbruik22-11-2005 7:48:35

hoi naamgenoot :))))

zou je het ook eens kunnen mailen naar mij aub.

cindy.laforce@externel.be

mercie



Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik22-11-2005 8:33:32

Hoi Cindy,

Leuk idee, zo'n krantje!

Ben echt benieuwd naar het resultaat! Zou je het mij ook kunnen doorsturen aub?

Mijn e-mailadres is: sofie.desmedt@loyens.com

Alvast bedankt en veel succes!

Sofie
7/07/2007



corry
16-7-2006
 Meld misbruik22-11-2005 12:06:49

hallo cindy,

wij trouwen volgende zomer en brken ons momenteel ook het hoofd over de uitnodigingen. we hebben al een paar catalogussen doorwoeld maar dat is ja allemaal hetzelfde en niet echt wat we zoeken. maar zo'n krantje lijkt me wel wat.
je mag verzekert zijn van onze eeuwige dankbaarheid als je ons een exemplaartje zou willen mailen :))

op: corrydewispelaere@hotmail.com

en een prachtige trouwdag gewenst natuurlijk !!

groetjes,

corry



Kim
22-4-2006
 Meld misbruik22-11-2005 14:22:38

Hoi Cindy,
Kdurf het bijna niet te vragen, maar wij zijn eigenlijk ook wel geïnteresseerd in jullie uitnodiging. Zou je het AUB ook es naar ons kunnen mailen? stijnvermeule@hotmail.com
Dank bij voorbaat!



Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik22-11-2005 14:49:23

Hey,

WAUW zeg, wat een reacties !

Ik moet er nog en beetje aan werken, maar ik zal het naar jullie allemaal mailen. Maar heb a.u.b. nog even geduld hé dames en heren ook natuurlijk.

groetjes Cindy



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik28-11-2005 22:24:48

Hey Cindy,

beetje laat maar zou je mij het krantje ook eens willen mailen?
Ik zoek nog iets voor een uitnodiging maar geen kaart eigenlijk, een krantje klinkt al heel leuk !

Groetjes Mireille



Charlotte
15-9-2006
 Meld misbruik7-12-2005 15:05:14

Beste Cindy,

Je hoort mij waarschijnlijk ook al aankomen... Zou je aub dat krantje ook es naar mij kunnen doormailen? Ik ben namelijk journaliste en dat lijkt mij een enorm leuk idee!
charlotte_declercq@hotmail.com



Lieselotte
18-3-2006
 Meld misbruik20-12-2005 17:31:40

Hallo,
Zou je het ook eens willen doormailen naar mij. Het klinkt alleszins heel tof en origineel.
Ik zou het enorm lief vinden moest je het doormailen, want ik moet nog mijn uitnodigingen maken en heb maar 3 maand meer.

famrobbe@hotmail.com
Vele groetjes
Lieselotte
18/03/2006



Daisy
20-5-2006
 Meld misbruik30-1-2006 13:46:18

Hey Cindy,

Ik ben wel de zoveelste maar kan je het krantje ook naar mij doormailen aub? daisy_hendrickx@hotmail.com

Het is een superleuk idee. We zochten iets anders dan een gewone kaart. Hoe ontwerp je zoiets en druk je dit zelf af?

Bedankt!!

Groetjes

Daisy



Kate
10-6-2006
 Meld misbruik7-2-2006 19:26:42

Hallo,

Ook ik ben nieuwsgierig naar jullie uitnodiging. Ik versta soms niet waar de mensen al die creativiteit vandaan halen. Misschien kom ik door jouw krantje toch nog op ideetjes.
Alvast bedankt.
Email: witten@belgacom.net



lies
12-8-2006
 Meld misbruik16-2-2006 16:06:03

dag cindy,

alweer een enthousiaste reactie voor jou.
zie je het zitten om het ook naar mij door te sturen... ik zoek originele ideeën en wil binnenkort beslissen.
hartelijk dank, LIES


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info