Terug naar overzicht
Dag Sarah,Ik trouw om 12u30 voor het gemeentehuis. Ik verwacht mijn vriend tegen 11u30 aan ons huis. Kapster en ook make up wordt verwacht om 9u bij mij thuis. ook de bruidsmeisjes worden door dezelfde kapster gedaan. Zolang je maar op tijd klaar bent en alles relaxed kan doen,is er geen enkel probleem denk ik.groetjes
Hey,Wij trouwen om 11u in het gemeentehuis en de suite zal rond 10u bij mijn ouders aankomen. Ik heb kapster en make-up om half 9 en 9u gepland zodat ik daarna nog de tijd heb om mij rustig aan te kleden enzo :-)Ik zou eerder zien dat je tegen 9u15 al klaar bent want er kan altijd iets misgaan waardoor de tijd wat uitloopt (kapster/visagiste te laat ofzo)
Onze suite kwam ook aan om 9u45. Ik had om half 8 mijn kappersbezoek gepland (was niet aan huis) en om half 9 kwam mijn nicht bij me thuis voor de gezichtsverzorging en make-up. Ik moest mij dan ook nog omkleden.Het opsteken van mijn haar duurde +/- een half uur, de make-up ook zoiets en dan nog omkleden... Dus reken op +/- 1u15 min. à 1u30 voor alles (beter iets te ruim, dan iets te nipt).Groetjes,Véro
Ik zou proberen toch iets vroeger klaar te zijn want je moet je kleed nog aantrekken ook. Ik weet niet wat voor kleed je hebt maar misschien afhankelijk van het soort kleed kan dit toch ook wat tijd in beslag nemen.
een kapper aan huis, op maat , wanneer het je past doet alles vlot verlopen, kijk eens op www.sasacademy.be gratis vrijblijvende offerte,ook make-up artist en visagistveel succes,
Dag Sarah, Ik trouw zelf op 18 september en heb ook gekozen voor Nathalie De Bock. Ik moet nog gaan voor mijn proefkapsel. Ik heb op deze site al een aantal negatieve dingen gehoord maar is allemaal van een aantal jaren terug. Hoe is jouw ervaring? Alvast bedankt Groetjes Julie