Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekstjes op de uitnodigingen

  15-2-2004 21:23:23
Hallo,

We zouden willen geld vragen ipv een huwelijkslijst op te stellen...
Kennen jullie leuke tekstjes voor op de uitnodigingen om dit aan de genodigden duidelijk te maken?

Heel erg bedankt!
Groetjes,
Tom & Ariane

Ariane
17-6-2004
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1343


Anke

 Meld misbruik15-2-2004 23:01:52

Wij zetten gewoon op de kaart "cadeautip " en dan een envelopje erachter.



Nele
10-7-2004
 Meld misbruik16-2-2004 7:08:25

het bruidsboeket is geplukt en ook alle andere voorbereidingen zijn gelukt!!! Het enige wat ons nu nog hinderd is dat ons saldo is verminderd!!!!!!!!



Letitia

 Meld misbruik16-2-2004 7:57:13

na 3 jaar gaan we trouwen
en samen een nestje bouwen
bloemen willen wij niet omdat niemand daar iets van ziet
pannen en bakstenen hebben we genoeg
en voor babykleertjes is het nog veel te vroeg
wil je toch niet met lege handen komen
help dan mee aan onze dromen
want wat ons hindert
is dat ons saldo is verminderd.
Doe dus een centje op onze bankrekening of in een envelop
en wij maken het wel op.

komt de gedachte aan een cadeautje bij u op, stop het dan in een envelop. Maar wat ons meest verblijdt is uw aanwezigheid".

we hebben onze spulletjes al; vork lepel , pan... Wil je toch iets geven, steek het dan in ons spaarpotje als het kan

Zo gelukkig zijn we
Nog nooit geweest
Jullie zijn uitgenodigd
Op ons huwelijksfeest!
Liefst voor ons huishouden
Geen geschenken
Maar je mag altijd aan ons
Spaarvarkentje denken!

Voorzien van meubelen en huisgerief.
Is een huwelijklijst vol geschenken.
moeilijk te bedenken.
ons spaarvarken daartegen.
zou best wat meer mogen wegen.
met al jullie bijdragen bij elkaar.
maken wij een huwelijksreis dit jaar.

Ons huisje hebben we al,
een bijdrage voor de inrichtingkan,
op nr

bloemen willen wij niet omdat niemand daar iets van ziet.
Wij willen de andere dag op huwelijksreis,dat willen wij niet missen,voor geen prijs.
Het enige wat daar ons van verhindert,is dat ons saldo op de bank is verminderd.Dus weet u nu echt niet wat u moet schenken,dan weet u wel waar wij aan denken.



Ariane
17-6-2004
 Meld misbruik16-2-2004 21:52:16

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties : hiertussen vinden we zeker onze gading...
Letitia, hoe gooi je die allemaal zo uit je mouw??? ;-)
Ik zie dat je trouwens heel actief bent op het forum... heel erg bedankt voor al je tips !!!
groetjes,
Ariane



Letitia

 Meld misbruik17-2-2004 7:46:34

Wel ik ben zelf al lang bezig met het voorbereiden van ons huwelijk en heb heel veel tijd op internet gezeten, magazines gelezen enz... Ik spreek ook met veel volk en daarbij krijg je ideeën. Ik kan je enkele sites aanraden, ook al zijn ze in het frans, vind je der alles! En veel zaken waaraan je waarschijnlijk nooit had gedacht!! veel succes verder... Wij trouwen binnenkort!! :-) 8 mei...



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 21:28:59

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be



Marjan
24-7-2004
 Meld misbruik5-5-2004 8:52:26

Wij zetten het volgende op onze uitnodiging :
Wij dromen van een eigen huisje!
Wil je graag een steentje bijdragen,
stop dan een centje in ons kluisje: 000-0000000-00


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info