Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe namen vermelden

  28-12-2009 10:42:53
Hoi,

ik vroeg me af hoe ik onze namen op de trouwkaart zet, Kristoff en Ellen of Ellen en Kristoff????

En bij de ouders zet ik dan eerst mijn ouders of eerst zijn ouders??
Ik zou liefst mijn ouders bovenaan zetten, zij helpen actief mee aan onze trouw. Zijn ouders vragen er niet naar en klagen alleen maar dat ze nieuwe kleren moeten kopen.

grtz Ellen

Ellen
3-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1405


Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik28-12-2009 10:50:47

heykes

Op onze uitnodigingen heb ik eerst mijne gezet. Van de uitnodigingen die we hadden liggen van voorgaande koppels stond overal eerst de naam van het meisje dus heb ik dit als voorbeeld genomen.

Wat de ouders betreft zou ik dan ook eerst u ouders zetten of kan je ze nie naast elkaar plaatsen ofzo.
Ikzelf heb mijn ouders niet vermeld. Daar wij alles zelf bekostigen. Mijn ouders vonden dit meer dan ok maar mijn toekomstige man zijn ouders vonden dit weer niet goed. Het is soms moeilijk om voor iedereen goed te doen. Maar volg je hart zou ik zeggen ;)

groetjes
Petroeska



Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik28-12-2009 10:52:27

De naam van de bruid komt als eerste normaal

groetjes
Kathleen



Ellen
3-7-2010
 Meld misbruik28-12-2009 10:53:56

okay dan kom ik al eerst en mn ouders ook denk ik :-)

ging ook niemand vermelden, maar mn ouders betalen verschillende dingen en denk dat mn mama t anders niet zo leuk zou vinden.

Is dat bij iedereen zo een gedoe met schoonouders die zich niet willen aantrekken??

groetjes Ellen



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik28-12-2009 11:08:07

hey,

zowieso de naam van de bruid eerst. Niet slecht bedoeld maar ikzelf vind het niet meer van deze tijd om de ouders te vermelden, ook al betalen ze mee.

En wat het niet actief meehelpen of enthousiast zijn voor jullie trouw betreft... het is natuurlijk niet leuk voor jullie maar probeer het je niet teveel aan te trekken.
Probeer hen ook zo min mogelijk over de organisatie te vertellen dan kunnen ze geen kritiek leveren en niet zagen.
Op jullie trouwdag zullen ze wel hun manieren houden want ze zullen toch wel ergens fier op hun zoon zijn.

nog veel succes met de voorbereidingen.



stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik28-12-2009 12:26:36

Hier ook de bruid eerst. :)
Of we onze ouders gaan vermelden weet ik nog niet... Mijn vader is overleden en men ouders waren gescheiden. Mijn verloofde zijn ouders zijn ook gescheiden... Maakt het allemaal wat moeilijker. Denk ook niet dat iemand verwacht dat ze er op zullen staan...

Doe waar je je zelf goed bij voelt!
Gelukkig zijn onze ouders wel enthousiast. Zielig als je niet blij kan zijn voor je kinderen, maar probeer het je idd niet aan te trekken. Je trouwt voor jezelf en niet voor hen.

Groetjes



Channa
5-6-2010
 Meld misbruik28-12-2009 12:31:38

Eerlijk gezegd vind ik niet dat de namen van de ouders op de uitnodiging moet staan. Ik zou niet weten waarom. Jullie trouwen, zij niet eh. Bij mij komen ze er allszins niet op. Of ze nu mee betalen of niet. Ik ben er zelfs van overtuigd dat ze dit niet zouden willen.

05/06/2010



Griet
27-3-2010
 Meld misbruik28-12-2009 14:14:16

ivm de naam : het is volgens de etikette zo dat de bruid haar naam eerst staat en na jullie huwlijksdag , is het dan de bedoeling dat jullie de volgorde omdraaien en dat dan de man eerst komt.
wij gaan zowiezo onze ouders vermelden, ten eerste betalen ze onze trouw maar vooral ook omdat dat voor hen wel aangenaam is als ze dat zien ( idem dito voor de grootouders, die komen er bij ons ook op) maar ook omdat zij misschien mensen hebben uitgenodigd voor bv receptie die jullie zelf niet kennen en als die mensen dan enkel jullie namen zien staan, weten ze misschien niet goed wie jullie zijn...

veel succes ermee

vanavond komt onze grafisch ontwerper langs met het eerste ontwerp van onze kaart, spannend !!



anatool

 Meld misbruik28-12-2009 20:43:19

I.v.m. jouw vraag om ouders te vermelden. Wij hebben geopteerd voor het volgende: als onze uitnodiging openplooit (lang gerekte rechthoek) dan zie je aan de rechterzijde onze namen, de uitnodiging e.a. Op de binnenkant van het opengeklapte stuk (linkerzijde) staat bovenaan gewoon "sec": onze ouders delen in onze vreugde gevolgd door de namen van mijn ouders (bruid) en die van mijn partner. Zij sponsoren niet(s) maar krijgen toch een discreet plaatsje. Andere informatie op de "binnenflap" feestlocatie, uiterste bevestigingsdatum en ons rekeningnummer.



An
26-3-2010
 Meld misbruik29-12-2009 20:52:19

Hoi,
op de proefdruk van onze uitnodigingen stond eerst mijn naam en dan mijn verloofde, maar hij had graag zijn naam eerst (wat ik ook logischer vind) maar de drukker zei me dat bij een huwelijk de bruid voorrang krijgt wat betreft de naam op het kaartje, en bij een geboorte krijgt de man voorrang om eerst te staan. Maar aan een geboorte zijn we nog niet toe tot hier toe ;-)

An 26/3/2010



ann
21-5-2010
 Meld misbruik30-12-2009 3:03:48

mijn dochter is 18 jaar geleden getrouwd de kleren normaal postuur mag u komen afhalen OF laat me u adres na ik zal ZE opsturen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info