Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorleesteksten

  7-12-2009 13:29:31
Hallo iedereen,
wij trouwen nu zaterdag en heb nog een vraagje over de misviering.
Wat leggen jullie op de lezenaar? Ik had gedacht om daar een exemplaar van het misboekje te leggen in A4 formaat, maar dan moeten de lezers telkens nog zelf bladeren tot ze hun tekst gevonden hebben.
Of leggen jullie daar enkel de voorleesteksten?

groetjes

katelijne

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1306


natacha
11-6-2010
 Meld misbruik7-12-2009 13:49:52

hoi katelijne,
amai voor u kort het goed in ;-)
brrr krijg al de kriebels in u plaats.
wij trouwen jammer genoeg niet voor de kerk, maar ik denk dat het wel handig zou zijn als je er ene legt in A4 formaat zoals je zegt. grtj en succes meid



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-12-2009 17:30:23

Bij ons lag er niks op de lezenaar. Elke lezer bracht zijn eigen misboekje mee naar voor en las daar uit voor. Zo is het geen rommeltje van losse papieren vooraan en hoeft niemand te zoeken naar zijn eigen tekst.

Groetjes,

Véro


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...