Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben visagiste en ben van Zele, dat is niet ver van Puurs. Ik ben op 8 mei nog vrij om uw make-up te doen.Indien u meer info wilt, kan u mij altijd bvereiken via www.makeyouup.be .Vriendelijke groetjes,ilse
ik ben van bornem en heb een meisje van bornem zelf gecontacteerd. haar naam is evyje kan haar contacteren op evy@fonkel.be.ik heb haar een mailtje gestuurd en zo een afspraak vast gelegd voor 12/06/2010.lesley
Beste,ben van bornem. Check www.fonkel.be . Nog veel voorbereidingssucces!
Alvast Proficiat!! Ik ben ook van Ruisbroek-Puurs! Leuk! Wou dat even melden. Ga jij voor de kerk trouwen? groetjes14/08/2010
@ sandra: neen wij trouwen enkel in het gemeentehuis. En jullie? Waar woon je in ruisbroek? grtjes vicky
Dag VickyNeem eens een kijkje op www.peggytimmermans.be Veel succes !
hey vickywww.i-shadow.be groetjes
neem eens contact met ons op aub 0477 75 74 28 D&M Events wij organiseren alles voor jullie en dit aan zeer budgetvriendelijke prijzen en wij garanderen kwaliteit
Beste,Ik ben een professionele visagiste met reeds 6 jaar ervaring. En kom ook aan huis.U kan mij bereiken via mijn mail latana@live.beMet vriendelijke groeten
Hey,kijk eens op makingup.beBart is zeer vriendelijk en professioneel. Hij gaat mijn make-up en haar ook doen op ons huwelijk in juli.groetjes
heylaKijk eens op www.levisage.be .Een hele leuke meid en kan super schminken! groetjes
Beste Vicky, ik ben visagiste/hairstyliste en kan je eventueel verder helpen.Indien je meer info wenst, mail me vrijblijvend: hani@live.be Groetjes, Hani