Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingskaartjes met foto

  10-11-2009 18:36:07
Heeft iemand die zelf bedankingskaartjes gemaakt via internet en met welke site, wat is het resultaat.

Mercikes

Sophie

Sophie

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1260


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik10-11-2009 22:08:13

Ik heb die van ons via kruidvat besteld. Het is eigenlijk een dubbele uitnodigingskaart maar ik heb er een dubbele bedankkaart van gemaakt. Dan kon ik er meerdere foto's op zetten. Veel positieve reacties op gekregen.

groetjes, Carolina



Kim

 Meld misbruik11-11-2009 8:33:55




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-11-2009 11:18:37

Wij hadden postkaarten gemaakt op fotokaarten.nl, op de achterkant kan je dan ook kiezen voor lijntjes zoals een postkaart of blanco. Ook kan je er een foto op plaatsen zoals een postzegel.
We hebben hier héél toffe reacties op gekregen, zeker qua originaliteit.
Ik denk dat we +/- €100 betaalden voor 150 kaartjes.

Groetjes,

Véro



Kim
9-4-2010
 Meld misbruik12-11-2009 15:45:43

wij hebben magneten laten maken bij www.vistaprint.be
50 euro voor 250 magneten

hebben daar ook onze trouwuitnodigingen opgemaakt... zeer goede kwaliteit

zo goed dat ik daarop ook maar ineens onze kerstkaarten besteld heb met een foto van ons 'kerst'hondje op


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...