TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stephanie
4-9-2010
|
3-11-2009 18:18:35
300 euro voor haar en make-up?? Wow dat is de moeite! :) Goh ik heb er geen ervaring mee, maar denk je niet dat het eerder de naam en faam is dat je betaalt? Komt zij niet af en toe in het magazine 'For Lovers'? Ik heb Elisa Utzeri als visagiste en kapster. Heeft ook al heel wat 'bekenden' als referenties en haar betaal ik heel wat minder. :) Heb samen met een vriendin een proef achter de rug en waren beiden heel tevreden!
|
|
sven
15-5-2010
|
3-11-2009 19:15:59
Beste Stephanie,
Kan je me eventueel referenties doorsturen van Elisa Utzuri? Hoeveelvraagt zij ongeveer?
bedankt
groetjes Elke
|
|
Lola
17-10-2009
|
4-11-2009 12:04:24
Hallo,
Mijn visagiste was ook vele goedkoper en minstens even goed als Nathalia Ghafari. Make_up_artista@hotmail.com
groetjes
|
|
stephanie
4-9-2010
|
4-11-2009 14:51:49
Dit waren de prijzen die zij me een tijd terug doorstuurde. Weet niet of het veranderd is, maar denk het niet.
De prijzen voor Bruids make–up €70,- Bruidsmake-up incl. proefsessie €105,- Verplaatsingkosten 0.25 Euro/km Suite make-up (voor bv.familieleden of vriendinnen) tot maximum 5 personen Voor meer dan 5 personen, assistent voorzien Voor een suite make up €47/persoon. contact@elisautzeri.be www.elisautzeri.be
|
|
Marijke
10-7-2010
|
4-11-2009 21:27:21
Beste Evi
Ik heb voor Nathalia Ghafari gekozen. In vergelijking met andere visagisten vind ik dat haar prijzen nog schappelijk zijn. Als je ziet hoeveel beautypartner vraagt!
En bovendien heeft ze hele goede referenties...
Groetjes,Marijke 10/07/'10
|
|
ilse
|
4-11-2009 22:15:36
hallo, ik ben visagiste en werk ook o.a. met de merken MAC en Artdeco. Ik vraag voor de proefmake-up en de make-up de dag zelf + epilatie van de wimpers+ goede basis zodat alles de hele dag goed houdt , 50 euro. Meer info op www.makeyouup.Be groeten ilse
|
|
LATANA
|
10-11-2009 13:18:37
Beste,
Ik ben een professionele visagiste en kom ook aan huis. Ik werk enkel met professionele producten als MAC en Esté Lauder... Voor meer info kan u mij bereiken op het nummer 0487.310.573 of mailen latana@live.be
Binnenkort kan u mijn werk bekijken op mijn website www.latana.be
Met vriendelijke groeten,
|
|
Nathalia
|
2-12-2009 0:19:18
Beste Evi,
Ik vraag je vriendelijk geen verkeerde prijzen op te noemen online. Bruidsmakeup & Kapsel komt op 215 eur (zonder verplaatsing) dit is nog verweg van 300 ;-)
Groetjes,
Nathalia Ghafari www.nathaliaghafari.com
|
|
Evi
17-4-2010
|
2-12-2009 9:27:52
Ik heb mijn prijs van 300€ gebasseerd met verplaatsingskosten erbij. Omdat ik toch een eindje van jullie woon. Sorry als dit niet duidelijk was.
Ik maak geen positieve of negatieve reclame voor jouw, vraag enkel de mening van de mede-bruidjes.
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|