TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stephanie
4-9-2010
|
3-11-2009 18:18:35
300 euro voor haar en make-up?? Wow dat is de moeite! :) Goh ik heb er geen ervaring mee, maar denk je niet dat het eerder de naam en faam is dat je betaalt? Komt zij niet af en toe in het magazine 'For Lovers'? Ik heb Elisa Utzeri als visagiste en kapster. Heeft ook al heel wat 'bekenden' als referenties en haar betaal ik heel wat minder. :) Heb samen met een vriendin een proef achter de rug en waren beiden heel tevreden!
|
|
sven
15-5-2010
|
3-11-2009 19:15:59
Beste Stephanie,
Kan je me eventueel referenties doorsturen van Elisa Utzuri? Hoeveelvraagt zij ongeveer?
bedankt
groetjes Elke
|
|
Lola
17-10-2009
|
4-11-2009 12:04:24
Hallo,
Mijn visagiste was ook vele goedkoper en minstens even goed als Nathalia Ghafari. Make_up_artista@hotmail.com
groetjes
|
|
stephanie
4-9-2010
|
4-11-2009 14:51:49
Dit waren de prijzen die zij me een tijd terug doorstuurde. Weet niet of het veranderd is, maar denk het niet.
De prijzen voor Bruids make–up €70,- Bruidsmake-up incl. proefsessie €105,- Verplaatsingkosten 0.25 Euro/km Suite make-up (voor bv.familieleden of vriendinnen) tot maximum 5 personen Voor meer dan 5 personen, assistent voorzien Voor een suite make up €47/persoon. contact@elisautzeri.be www.elisautzeri.be
|
|
Marijke
10-7-2010
|
4-11-2009 21:27:21
Beste Evi
Ik heb voor Nathalia Ghafari gekozen. In vergelijking met andere visagisten vind ik dat haar prijzen nog schappelijk zijn. Als je ziet hoeveel beautypartner vraagt!
En bovendien heeft ze hele goede referenties...
Groetjes,Marijke 10/07/'10
|
|
ilse
|
4-11-2009 22:15:36
hallo, ik ben visagiste en werk ook o.a. met de merken MAC en Artdeco. Ik vraag voor de proefmake-up en de make-up de dag zelf + epilatie van de wimpers+ goede basis zodat alles de hele dag goed houdt , 50 euro. Meer info op www.makeyouup.Be groeten ilse
|
|
LATANA
|
10-11-2009 13:18:37
Beste,