Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto's van ons huwelijk

  20-10-2009 18:16:04
http://peggyentim.onzebruiloftsite.nl/

is de link waar je naartoe kan wie allemaal nieuwsgierig is naar onze foto's van op 16 mei 2009

Peggy
16-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1100


Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik20-10-2009 18:20:51

Héél mooi !!!! Proficiat :)

Deborah 17/7/10



Kristelle

 Meld misbruik20-10-2009 19:38:24

Super! Proficiat



kaat

 Meld misbruik20-10-2009 23:04:03

oooh peggy,

het zag er een heel mooie dag uit!
Blijkbaar hadden jullie ook zaal den orchidee... :) wij gaan daar ook ons trouwfeest geven volgend jaar op 29 mei.
Hoe zijn jullie ervaringen met de zaal?
Heb gezien dat er kaartjes aan jullie orchideën hingen. Zelf nog laten drukken dan?
Enige aanraders, tips, dingen waar we op moeten letten omtrent de zaal enzo?

mercikes en geniet van jullie getrouwd zijn;)

groetjes,
Kaat



kaat

 Meld misbruik20-10-2009 23:11:21

was ik nog vergeten vragen: welke dj heeft er bij jullie gedraaid? Was hij een beetje goed? Wij zijn nog volop aan het zoeken naar een dj...

merci

kaat



kaat

 Meld misbruik20-10-2009 23:11:22

was ik nog vergeten vragen: welke dj heeft er bij jullie gedraaid? Was hij een beetje goed? Wij zijn nog volop aan het zoeken naar een dj...

merci

kaat



dierk

 Meld misbruik20-10-2009 23:21:51

Beste Kaat,

Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen site voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs..vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar..Mvg Dierk Van Paemelen



Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik21-10-2009 7:21:41

Dag Kaat!

Fijn om horen dat je ook zaal Den Orchidee hebt genomen. Ik heb niets anders dan lof gehoord over de mensen die waren geweest, het eten was dik in orde, alsook de receptie hebben de meesten nog nooit zo meegemaakt, je krijgt waar voor je geld, véél verschillende hapjes en ze komen constant met drank langs. één minpuntje vond ik dat hij nogal durft overdrijven in zijn prijzen... zo hadden wij voor ons eigen champagne gezorgd, maar heeft hij alsnog de fruitsap aangerekend, en dit was niet min die prijs! wij hadden totaal zo'n 90 gasten voor de receptie, en de rekening achteraf was niet min, voor de fruitsap kwam gewoon nog eens zo'n 800€ bovenop ons rekening te staan!

Maar verder ben ik zelf niets anders dan lof, zijn vrouw heeft die avond ook opgediend en alles in goede banen geleid, en die heeft dat heel goed gedaan!

De kaartjes aan de orchidee was van ons bruidssuiker aan de kerk, ze had er nog kweet nie hoeveel over, en hebben beslist om dat dan aan die orchideetjes te hangen :-)

Als dj hadden we Ludwigs Discobar vanuit Schellebelle --> Héél goeie muziek, wisten perfect wat we wilden en iedereen was niet van de dansvloer weg te slaan! Onze vrienden hadden een liedje gemaakt voor ons alsook een powerpointvoorstelling, en dat was allemaal in samenspraak geweest met de dj, die dan ook zijn taak goed heeft volbracht. Zeker een aanrader!

Verder wens ik jou heel veel succes toe en hou me op de hoogte ;-)

groetjes,
Peggy



heidi

 Meld misbruik21-10-2009 10:55:30

ook bij ons was 16 Mei 2009 ons dagje, beetje zenuwen met het weer, maar het is helemaal goed gekomen, foto's op heidienwouter.bruiloftsite.nl
proficiat...



e

 Meld misbruik21-10-2009 13:02:51

Dag Peggy en Tim,

Even een vraagje: hoe zijn jullie aan dat schattige autootje geraakt? en was dat prijzig?

Groetjes en bedankt
E.



Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik21-10-2009 13:05:07

Dag e,

het autootje kwam van mijn schoonmama, zij had haar dat een jaar geleden gekocht en was dus ook ideaal voor ons trouw :-)
in de toekomst zou zij dat wel verhuren... maar momenteel heeft ze daar niet zoveel tijd voor. Misschien moet je es zoeken naar 'fiat 500'?



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-10-2009 13:32:31

Hoe grappig!!! Ik heb jullie foto's zien hangen in de etalage van de fotograaf in Waasmunster!

Mijn vriendin is ook getrouwd in de Orchidee. Ze was van het feest erg tevreden, maar ook totaal niet over de rekening achteraf! Plots bleek er €8 per persoon bij te komen bij het diner (de prijze waren omhoog gegaan...), allerlei supplementen waren extra te betalen,... Kortom, ze hebben het bedrag overgeschreven dat eerst was afgesproken. Uiteraard mails en aanmaningen gekregen van de eigenaar. Ze hebben dan een brief van de advocaat gestuurd en nu niks meer van gehoord! (is ondertussen al meer dan 3 maanden geleden).

Groetjes,

Véro



Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik21-10-2009 13:35:45

Dag veronique,

tof om horen dat je onze foto's hebt zien hangen, je kan er dan ook niet bepaald naast kijken hé ;-) wij wonen ook in die straat zelf :-)

ja, ik vond het ook schandalig van de rekening achteraf... ik had hem voor de afspraken zelf ook over aangepakt dat ik vond dat het niet kon, maar hij reageerde nogal bot en venijnig, en had voor alles wel een uitleg. En aangezien onze ouders zelf ook niks tegen hem er over zeiden en ik de enige was die er iets over zei, heb ik het dan maar zo gelaten. verder kan ik er zeker niks kwaad over zeggen, maar de manier van onderhandelen is ver te zoeken bij die vent :-)



kaat

 Meld misbruik21-10-2009 17:31:42

mercikes voor jullie reacties op den orchidee.
Wij hadden ook al gemerkt dat het een beetje een louche man is ze! Alle prijzen kon hij geven behalve de prijzen voor de laatavondgasten... omdat die eerst een glaasje en een hapje kregen en dan konden bijschuiven voor t dessertbuffet en dan derna den drankforfait. Hij kon onmogelijk zeggen hoeveel ons dat gaat kosten de man!!!
Moesten jullie alles opnieuw doen, zou je dan alles op papier laten zetten op voorhand of hoe pak je dit het best aan?
Merci voor de raad alvast!!!

kaat



Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik21-10-2009 19:06:44

Hoi Kaat,

je zeker niet laten doen door die vent! desnoods dreigen dat je al dingen hebt gehoord van anderen ivm de betalingen enzo!
Het is iemand dat voor alles wel een uitleg heeft, je denkt dat alles prijslijk is, tot je er een 2e keer langs gaat voor het voorschot. Gewoon zeggen waar het op staat en da je een exacte prijs wil weten. Dat zei hij ons ook altijd:'ik kan niet op voorhand zeggen hoeveel dat of dat gaat kosten'. Bulshit natuurlijk!
Ik hoop dat jullie beter op jullie strepen kunnen staan dan ons, want op dat vlak hebben wij ons wel laten doen, en zal meneer wel in zijn vuistje gelachen hebben.



Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik21-10-2009 19:08:00

onze laatavondgasten hadden 43€ de man gekost, hapje, drank (wel ons eigen champagne), en dessertbuffet + drankforfait voor een hele avond tot 4u. Dus vond dit wel meevallen, dit stond ook op papier en was ook zo afgesproken...



kaat

 Meld misbruik21-10-2009 19:39:20

Merci peggy voor de tips en adviezen! Het geeft een beter zicht op de stand van zaken en vind het zelf ook niet gemakkelijk om op mijn strepen te staan zeker omdat hij hem overal uit klapt e...
maar we zullen alles op papier laten zetten op voorhand dan kan er achteraf geen discussie zijn!
We shall see en ik hou je zeker op de hoogte hoor in verband met verdere ontwikkelingen, vragen enzo ;) alvast bedankt voor jouw diensten :p

kaat


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...