Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst bedanking

  10-10-2009 8:10:42
Hallo,

een maand getrouwd, hoog tijd voor onze bedankingskaartjes te maken.
Wij gaan deze zelf laten maken via foto.com ofzo met een foto, maar op achterzijde moet er een tekstje komen. Hebben jullie ideeën?

groetjes
5/9/2009

ariadne
5-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1900


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik10-10-2009 12:28:23

Bij ons stond er vooraan: onze namen en datum en achteraan: een wondermooie dag!

Bij vrienden van ons bijna hetzelfde maar dan een onvergetelijke dag!

Geen bedankt tekst dus. Dit omdat we de bedankt kaartjes ook gaan geven aan mensen die niet naar het feest konden komen maar wel een kaartje of centjes hebben gegeven. Als je dan een tekst hebt met bedankt voor het meefeesten... Dan is dat zo wat onnozel hé.
Wij hadden een dubbele kaart. Via kruidvat besteld, eigenlijk een uitnodigingskaart.
groetjes, Carolina



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-10-2009 13:25:49

Wij hadden postkaarten gemaakt via fotokaarten.nl Op de voorkant stonden enkele foto's en 'Bedankt!' Op de achterkant hebben we zelf geschreven waarvoor we de mensen wilden bedanken: voor hun aanwezigheid op de schieting, in de kerk of stadhuis, voor de vrijgzellenavond, voor hun vriendschap,...
Ok, veel schrijfwerk, maar wel héél persoonlijk!

Groetjes,

Véro


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...