Terug naar overzicht
Beste Inge, Wij verzorgen bruidsmakeup & bruidskapsels over heel Belgie, neem gerust een kijkje op onze website www.bruidsmakeup.be of www.nathaliaghafari.com , Onze studio is te Aarschot (20 min van Geel)Nog veel succes, Groetjes, Nathalia
Ik heb een visagister uit Leuven nl Ans Brugmans, maar ik denk wel dat ze ook naar Geel zal komen (ze komt voor mij ook naar Aarschot dus...) Proef is meestel wel bij haar te doen, dag zelf komt ze op jou locatie. Ik betaal 75€ voor proef én make-up op de dag zelf.Ze heeft mijzelf en mijn beste vriendin en diens mama vorig weekend gemake-upt voor haar trouw en was echt heel goed gedaan, iedereen supercontent!
Hey Inge, Ik heb mijn kapsel en make-up laten doen bij de kapper waar ik altijd ga: Indition in Meerhout en ik was er heel tevreden van. En Meerhout is toch iets meer regio Geel dan Aarschot denk ik :-)GroetjesInesreeds 371 dagen getrouwd
hey Inge,ik woon ni ver van geel :) Ik ben make-up artist/hairstylist en wil je graag helpen...voor meer info... graag een mailtje... Hani@live.Besuccen en wie weet tot later ...groetjesHani
Hani,Heb je mss een site die ik kan bezoeken?Bedankt!Inge
Dag Inge,ikzelf ben bruidskapster aan huis. Voor make-up kan je ook bij mij terecht. Wat betreft de bruidskapsels ben ik meervoudig europees- en wereldkampioene hierin.Bel of mail mij gerust indien je meer informatie wil.Vriendelijke groeten,Kelly Lenhardt0494/74.03.66kelly.lenhardt@telenet.be
Hallo Inge,Ben bruidskapster en visagiste aan huis. Ik bied bruidsarrangementen aan huis. Voor meer info kan je mijn website raadplegen www.beauty-vera.be of je mag me ook telefonisch contacteren. Groetjes en misschien tot binnenkort.Vera