Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksuitnodiging aangekondigd door je eigen kindje

  18-10-2005 15:11:59
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring had met het volgende: mijn vriend en ikzelf zouden ons huwelijk willen laten aankondigen door ons dochtertje. Ik vraag me af of iemand van jullie dit al ooit gedaan had en zo ja, welke tekst jullie daarvoor gebruikt hadden.

Alvast bedankt voor de reacties !
Isabelle

Isabelle
17-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2849


Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik18-10-2005 15:59:22

Hey, Ik had ook zoiets in gedachten, maar ik had al twee kinderen en samen hebben we er ééntje. Dus dit is ook niet echt makkelijk om een bijpassende tekst te zoeken.
Als ik iets tegenkom laat ik het je weten.
Nog veel succes hé.
Groetjes Cindy



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik18-10-2005 16:41:01

Mijn vriend heeft twee kids uit zijn vorig huwelijk. Op onze uitnodiging wil ik iets in de stijl van ... en .... kondigen vol trots aan dat hun pap en ann naar het gemeentehuis zullen gaan. De achternaam was hen al gegeven, nu krijgt Ann hem ook voor de rest van haar leven.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Veel succes nog met de voorbereidingen.
(donderdag ga ik naar een bruidskleed gaan kijken ... spannend)

Ann
20/5/2006



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik18-10-2005 20:06:20

Hallo

Als ik me niet vergis is hier in t verleden ook al es een topic over geopend en toen werden al enkele leuke ideekes gemeld !

Misschien dus es grasduinen in dit archief ? Ik zal ook es kijken alvast.

groetjes

Lien
26/05/06



Liselot
1-4-2006
 Meld misbruik19-10-2005 20:58:52

Hey,

wij hebben ook al een zoontje van 7 maand, en waren dat ook eerst van plan om hem alleen het huwelijk te laten aankondigen, maar nu hebben we toch de conservatieve weg genomen (onze ouders sponseren ons huwelijksfeest) en laten we beide ouders en 'de jonge heer Arno' officieel aankondigen dat wij zullen trouwen. Als achtergrond hebben we een foto van ons drie. Wel leuk om te horen dat er nog mensen zijn die al een kindje hebben voor het huwelijksfeest!

Liselot



Martine
29-7-2006
 Meld misbruik4-11-2005 19:14:08

een collega had de uitnoding als volgt samengesteld. op de voorzijde zat hun dochtertje in de duinen met een bord in haar handjes met daarop: mijn ouders wagen de grote sprong, op de binnenzijde stond het koppel dat van een duin sprong. echt heel mooi gedaan en zo betrek je je kindje er ook bij hé



luk
17-3-2007
 Meld misbruik10-12-2006 20:15:22

hoi,
las je bericht en vindt het een leuk idee! we hebben reeds twee kinderen en zou hetzelfde willen doen, kan je me het één en ander doorsturen aub? zou tof zijn! spijtig dat ik U niet kan helpen, ben er pas mee bezig!
alvast bedankt! en succes met alles.

luk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info