Nu Online
Momenteel zijn er 24 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uren receptie & avondfeest...

  4-10-2009 13:05:14
Hey iedereen

We waren onze uren aan het opstellen voor de receptie en het avondfeest... Maar ik twijfel een beetje. Voorlopig is onze dagplanning dus zo:

10u30 Gemeentehuis
11u Kerk
Over de middag kleine receptie met broodjes enzo voor de suite
daarna foto's trekken
en dan zouden we:
16u30 tot 17u45 receptie (werk, buren enz)
18u15 tot 19u receptie (familie) met aansluitend het avondfeest
22u dessertenbuffet

Is dat niet wat raar met zo 'kwartiertjes' werken? De reden dat we dit doen is omdat we denken dat als we de receptie tot 18u laten duren en dan om 18u30 de familie pas laten komen, dan zouden we pas om 19u30 aan tafel gaan... en dat is wat laat, aangezien het dessertenbuffet al om 22u begint... We zouden toch een half uurtje speling rekenen tussen de eerste en tweede receptie (kwestie dat alles niet door elkaar loopt en ook voor ons zelf eventjes 5 min rust te gunnen)

Wat vinden jullie?

Alvast bedankt voor de meningen!

Tina
6-2-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1123


tami
26-6-2010
 Meld misbruik4-10-2009 13:11:04


Hi Tina,
jouw planning ziet er mij best oké uit ! En je hebt groot gelijk dat je even wat tijd voor jezelf inlast. 9/10 zullen er toch laatkomers zijn voor de ene en vroegkomers voor de volgende receptie, dus altijd goed om wat armslag te hebben tussenin.
Ik zou er niks aan veranderen :)
Groetjes



Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik4-10-2009 14:03:13

hallokes

Ziet er goed uit zunne. Maar misschien eens navragen of je op het stadhuis geen glaasje aangeboden krijgt. Wij hadden onze wet ook om 14u30 gepland en dan de kerk om 15.OO maar onze ceremoniemeester zei dat ze nog een glaasje tussendoor voorzien, dus moesten we nog een 15tal minuten bijrekenen. Dan hebben we onze wet maar genomen om 14.15 en dan de kerk.Dus misschien best nog eens navragen in het stadhuis. Niet iedere gemeente doet dit maar je weet toch maar nooit .

Groetjes
Petroeska
16/04/2010



Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik5-10-2009 13:34:44

Hallo Tina,

Wij beginnen onze dag alvast met eenzelfde tijdsschema :-).
10u30 Gemeentehuis(15min + foto's wegens prachtige trouwzaal en traphal + 10 min reserve)
11u15 Kerk
Daarna naar feestzaal voor broodjes voor suite en wij vertrekken gaan dan op fotoshoot (ofwel eten we snel even mee, ofwel nemen we broodjes mee en pick-nicken we tijdens de fotoshoot).
16u fotoshoot met familie in tuin feestzaal
16u30 - 18u (met half uurtje uitloop) Receptie
19u (dus half uurtje voor op te frissen en eventjes alleen met ouders, broers, ...) start avondfeest met receptie

Wij hebben geen uren waaraan we ons daarna moeten houden, dus het mocht een beetje meer uitgerokken zijn.
Hou er gewoon rekening mee hoeveel mensen er op die eerste receptie komen, want je moet toch tegen iedereen een beetje kunnen babbelen...

Groetjes en succes,
Brenda.
22 mei 2010



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-10-2009 18:20:17

Ik zou dit ook eens voorleggen in je feestzaal. Zij weten wel hoeveel tijd ze nodig hebben voor alles.

Groetjes,

Véro


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...