Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tio: save the date

  15-10-2005 10:46:56
Hey, eventjes een ideetje dat ik wil delen. In Amerika geeft men op voorhand Save The Date kaartjes, dat is nog geen uitnodiging, maar gewoon een kaartje met de datum zodat mensen er al rekening mee kunnen houden. Wij gaan zo'n kaartje maken waarop staat:

Op 09/09/06 gaan wij trouwen,
uiteraard gaan we nadien en feestje bouwen.
Dus hou deze dag vrij,
en dan ben je er ook bij!

Dit stop ik dan bij al onze kerstkaartjes, zo kost dat in feite niets en de mensen weten het meteen!

Groetjes

Vicky

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 743


nathalie
12-5-2006
 Meld misbruik15-10-2005 16:50:50

hey, bedankt voor de leuke tip, gaan we zeker doen!
nattie



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik17-10-2005 13:01:28

Hallo,

Wij hebben ook zoiets gedaan, maar dan via e-mail (enkel naar vrienden, niet naar familie). We hadden een leuke foto van ons tweetjes en daarbij dan een tekstje: "11 maart 2006 zegt jullie misschien nog niks, maar voor ons wordt dit een speciale dag: wij trouwen! We willen jullie er graag bij, dus noteer deze datum alvast in jullie agenda!"
We hebben daar heel leuke reacties op gekregen en nu is er tenminste niemand die kan zeggen dat ze 't niet wisten :-)

Groetjes,
Sylvie



Nancy
15-7-2006
 Meld misbruik18-10-2005 20:14:02

Dag Vicky

Heb ik ook al vlug gemaakt omdat we midden in de zomer trouwen (15-7) en er al mensen waren die ruim een jaar op voorhand wisten dat ze toen op reis zouden zijn (???). Dus voor alle veiligheid heb ik dat gemaakt en al overhandigd op het laatste familiefeestje. Bij de kerstkaartjes zal ik nog eens een herinnersbriefje bijvoegen.
Groetjes
Nancy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info