Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GASTENLIJST

  14-10-2005 17:01:52
Al onze uitnodigingen zijn 3 dagen geleden verstuurd. Ik maak me ondertussen zorgen omdat er nog maar 2 personen antwoord gegeven hebben. Is dat normaal ?
Ik heb nu al nachtmerries dat er een volk op het feest aanwezig zal zijn ?
Enig idee hoeveel personen er bij jullie op receptie/avondfeest niet zijn kunnen komen ?

Alvast bedankt
Mirella
3-12-2005

mirella
3-12-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1419


Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik14-10-2005 17:17:04

Beste Mirella

Bij ons is het vandaag de laatste dag dat de gasten kunnen verwittigen of ze komen. De meeste mensen verwittigen pas tegen het einde, hoor. Om je een idee te geven:
wij hadden 160 genodigen voor de receptie waarvan er een 120tal komen
voor het avondfeest hadden we 130 gasten waarvan er 10 à 15 niet kunnen komen

maak je niet ongerust, de antwoorden zullen wel komen (vraag je de mensen trouwens niet om ook te verwittigen als ze niet zullen komen?)

groetjes
barbara



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik14-10-2005 17:29:36

hoi

maak je maar geen zorgen, de meesten antwoorden idd pas naar het einde toe (of zelfs niet). bij ons zijn de meesten ook gekomen, zelfs mensen die aanvankelijk nee hadden gezegd (da's wel wat lastiger qua aantallen). Ik vond het ook eindeloos wachten op bevestigingen maar het is dus normaal.

groetjes!
Gaelle



mirella
3-12-2005
 Meld misbruik14-10-2005 17:30:22

Hallo Barbara,

Op onze uitnodiging staat :

Gelieve een seintje te geven voor 12/11/2005



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-10-2005 18:49:27

Hey,

wel, dan is dat echt wel normaal hoor. Mensen denken: "we hebben nog tijd om te antwoorden" en leggen de uitnodiging ergens opzij... En inderdaad, er zijn veel mensen die helemaal niets laten weten. Vreselijk lomp vind ik dat, maar ja...

Groetjes,
Lieve



Tom
5-11-2005
 Meld misbruik15-10-2005 9:18:05

Op onze uitnodigingen stond bevestigen voor 15 oktober.
Als we aan mensen vragen of ze komen of niet zeggen de meeste dat ze dat niet hadden opgemerkt en dat ze dachten dat wij het zou weten dat ze komen. Moeilijk zeer moeilijk dus. Tot nu toe weten we van 70 procent of ze komen of niet.



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik15-10-2005 10:43:55

Heb dit hier al veel gemerkt. Blijkbaar zijn de mensen niet meer zo beleefd om iets te laten weten. Spijtig. Dus je moet nog niet panikeren, ze zullen wel komen, alleen zal je misschien nog een massa telefoontjes moeten doen .

Groetjes



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik16-10-2005 0:15:39

Hey Mirella,

wij tellen samen af naar onze grote dag hé.

Bij ons zijn de uitnodigingen ook net de deur uit en ook bij ons loopt het nog niet storm hoor.

Wij hebben gevraagd ons ten laatste iets te laten weten tegen 10/11 maar ik vrees dat we zelf nog een heleboel telefoontjes moeten doen naar mensen die ons vergeten te verwittigen ...

Maar ik begrijp je "zorgen" maar al te goed :o)

groetjes
Kathleen



Sofie
20-8-2005
 Meld misbruik17-10-2005 13:22:24

wij hebben een paar dagen voor de te verwittigen datum nog een mail gestuurd naar de mensen waarvan we nog niets wisten. Deze hebben dan ook een mail teruggestuurd, dit gaat blijkbaar vlotter dan eens te bellen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info