Terug naar overzicht
Toen ik heel wat maanden geleden net hetzelfde vroeg (had ook de site via Google gevonden), reageerde niemand... Lijkt me dus iemand die zéér weinig te doen heeft op gebied van trouwkapsels...Ik ben dan maar naar een andere kapster op zoek gegaan.Groetjes,Véro
heb je ook voor een kapster aan huis gekozen? en wie dan?
Neen, ik ben uiteindelijk naar een kapsalon hier in de buurt gegaan. Kapsters aan huis die dan ook nog eens mooie opsteekkapsels maken, zijn blijkbaar dungezaaid...Groetjes,Véro
Hallo Sophie,ikzelf ben bruidskapster. Misschien dat ik je kan helpen als ik nog vrij ben op je trouwdag. Bel of mail mij gerust voor meer info! Ik heb ook enkele foto's ter beschikking.Vriendelijke groeten,Kelly Lenhardt0494/74.03.66kelly.lenhardt@telenet.be
Beste sophieik zelf ben een mobiele kapster aan huis. Misschien dat ik je kan helpen als ik nog vrij ben op je trouwdag. u kan best even ten rade gaan op mijn website om opsteek kapsels te bekijken dat kan je via kapselboel en daar opsteek kapsels en dan kan je op de fotonummers klikken om verder te gaan zeer budget vriendelijk en alles is bespreekbaar Vriendelijke groeten Tania's Haarmobiel u kapster aan huis http://users.telenet.be/tanias-place2be/