Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

indien belet of graag antwoord voor!

  13-10-2005 17:58:37
hey iedereen

Ik wil eens informeren wat jullie gaan zetten op de uitnodigingskaart! Moeten jullie gasten alleen verwittigen als ze niet komen of moeten ze sowieso bevestigen! Ik heb al gehoord dat als je vraagt om te bevestigen je dikwijls geen antwoord krijgt en dat je dan zelf kan beginnen rondbellen. Wat denken jullie?

Anja
26-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 3809


mirella
3-12-2005
 Meld misbruik13-10-2005 18:29:17

Wij trouwen 3/12/2005
Bij ons staat

Gelieve een seintje te geven voor 12 november
We zien wel hoe de reacties zijn. We zijn pas de uitnodigingen aan het rondbrengen.

groetjes,
Mirella



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik13-10-2005 18:45:12

Ik ga antwoordkaartjes bij mijn uitnodigingen steken. Met een wel of niet vakje dat ze moeten aankruisen. Want ik denk dat sommige niet gaan bellen



saskia
1-4-2006
 Meld misbruik14-10-2005 0:02:54

Wij gaan ook vragen om zowiezo te antwoorden. Ik denk da dat het anders in het honderd gaat lopen. Want bellen ze niet omdat ze zeker gaan komen of zijn ze vergeten te bellen? ik zou me niet zeker voelen
groetjes,

Saskia (1-4-6)



davine
31-3-2006
 Meld misbruik14-10-2005 9:34:13

Dag Anja,

Ik vraag of ze bellen wanneer ze niet kunnen komen. Mijn vriendin is begin september getrouwd en daar moest iedereen bellen om te zeggen of ze al dan niet zouden komen. En er waren er heel wat die niets laten weten hebben en zo had ze wel 20 plaatsen te veel bij het avondfeest. Wat natuurlijk niet mooi was als daar een lege tafel staat.

Davine



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik14-10-2005 10:37:44

Hey Anja,

een nicht van mij had gezet:
STEEDS antwoord voor

groetjes,
Tinne



Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik14-10-2005 11:01:09

Hey,

Bij ons stond er:
"Graag verwittigen vóór 14 oktober." (= vandaag, idd!)
Mijn vriend wou het er meer als een gebod opzetten ("Verwittig ons vóór 14 oktober."), maar dat vond ik niet beleefd. Ik had ook allerlei verhalen gehoord over grote aantallen mensen die niet verwittigen, maar ik moet zeggen dat ik het bij ons zeer goed vind meevallen. Ik denk dat we het van de in totaal 290 genodigden (receptie+feest) van een 30tal mensen nog niet weten. Die zal ik zeker dit weekend nog mailen of bellen, ik vind daar niks mis mee (natuurlijk wel van hen, maar niet van mij). Ik zou zeker niet enkel degenen die niet komen laten bevestigen, dan zou ik het nog eerder omgekeerd doen: enkel wie komt, bevestigt. Anderzijds hadden vrienden van ons van een bepaald koppel niks gehoord en dachten dat ze niet zouden komen, en die stonden daar wel ineens op het avondfeest (en zijn weggestuurd, wat ik maar normaal vind)! Voor de receptie kun je natuurlijk wat soepeler zijn. Maar dan nog: het is toch een heel kleine moeite om als gast een seintje te geven op voorhand!

Succes ermee,
Liefs
Barbara




Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik14-10-2005 12:47:53

Ik zou ook zetten: "Graag een seintje voor ..." . Anderzijds vraag ik me wel af of je er ook niks kan bijzetten die wil zeggen: "geen antwoord = niet komen". Natuurlijk niet zo cru, maar iets dat op hetzelfde neerkomt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info