Terug naar overzicht
Beste sarahDaar je nog geen reactie hebt gekregen reageer ik hier maar even op ! je weet maar nooit ik zelf ben een mobiele kapster aan huis ( regio 03). Misschien dat ik je kan helpen als ik nog vrij ben op je trouwdag. u kan best even ten rade gaan op mijn website om opsteek kapsels te bekijken dat kan je via kapselboel en daar opsteek kapsels en dan kan je op de fotonummers klikken om verder te gaan zeer budget vriendelijk en alles is bespreekbaarVriendelijke groeten Tania's Haarmobiel u kapster aan huis http://users.telenet.be/tanias-place2be/
Hey Sarah,Nathalie De Bock is een regelmatige " kapster aan huis " die je hier tegenkomt, de meeste bruidjes zijn vol lof over haar. Ik zelf heb zopas mijn proef bij haar gedaan en het was super.Ook is het zeer praktisch dat je nu ook juweeltjes bij haar kan proberen zodat je ziet wat er het mooiste bij je kapsel past.op haar site kan je ook wat voorbeelden zijn van juwelen ( www.kapsteraanhuis.be )groetjesen nog veel zoekgenot
Ik zou je ook nog de raad willen geven, neem alstublief een professional. Niet iemand die geen ervaring heeft. Een goede kapper laat je stralen op je trouwdag. Een andere geeft je misschien letterlijk en figuurlijk hoofdpijn.Je betaalt soms iets meer, maar iemand zonder ervaring zou ik nooit nemen