Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingskaartjes

  16-9-2009 16:31:59
Hallo iedereen.

Wij zijn reeds 39 dagen getrouwd en moeten dringend onze bedankingskaarten versturen. Ik zou die graag zelf maken. Kan iemand me helpen, een programma aanraden of zo, ... ???
Tips zijn ook altijd welkom op fiekedesmet@hotmail.com.
Sofie

Sofie
8-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 994


An
10-10-2009
 Meld misbruik16-9-2009 19:34:40

wij hebben vorig jaar als bedanking een zwart-wit foto gekregen en dit was op groen stevig papier geplakt (of ze dit zelf hebben gedaan weet ik niet maar je kunt dit volgens mij zelf doen).

was héél fel groen papier. was wel mooi. binnenin hadden ze dan zelf de bedankt-tekst opgeschreven.

bij hun kwam ook in hun uitnodigingen zwart en groen daarmee waarschijnlijk dat ze dit gedaan hebben maar vond het wel leuk.

groetjes,
An



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-9-2009 22:34:56

Ik heb die bij kruidvat besteld. Eerst gemaakt met de bijhorende software. Zondag avond besteld en de vrijdag erop had ik ze al thuis. Wij hebben voor een "uitnodiging" kaart gekozen. Langwerpig, dubbele kaart.

groetjes, Carolina



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-9-2009 20:37:24

Ik heb de onze gemaakt via fotokaarten.nl en ben er héél tevreden van!!! Je kan op de achterkant ook een foto plaatsen als postzegel én een persoolijke poststempel met jullie namen en huwelijksdatum. Heb héél veel positieve reacties gekregen! De meesten geloven niet dat we het zelf gemaakt hebben.

Groetjes,

Véro


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...