Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gasten avondfeest

  14-9-2009 16:59:47
Hallo,

Op 3 oktober is het zover.. het meeste is geregeld, dus beginnen we te denken aan de details..
Op ons avondfeest zouden we echt willen feesten en dansen met onze vrienden en niet constant 'goedeavond en bedankt' willen zeggen tegen we mensen die vertrekken. Ik heb eens gehoord dat er zijn die vermelden in de speech dat de mensen gewoon naar huis mogen vertrekken wanneer ze willen, maar dat ze dan niet nog eens naar ons moeten komen. Hoe kun je dit beleefd, maar duidelijk formuleren?

Bedankt voor de tips!

groetjes

Veronique

VERONIQUE

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 838


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-9-2009 19:09:04

Ik vond het toch leuk dat iedereen persoonlijk nog eens kwam afscheid nemen. Zo kon ik er ook nog eens op wijzen dat er nog een gastenboek was waar ze een berichtje in konden achterlaten. Op die manier werd hun aandacht er nog eens op gevestigd en hebben we veel meer reacties in ons gastenboek. Velen waren alweer vergeten dat er één was...

Groetjes,

Véro



daisy
3-9-2010
 Meld misbruik14-9-2009 19:31:40

hey veronique

wij willen eigenlijk net hetzelfde als jou. we kijken zo uit naar het feest en ik wil ook echt niet de hele avond staan handjes geven. daarom geven wij onze attenties ook bij aankomst ipv bij vertrek.
maar ik denk toch dat iedereen bij het vertrek toch nog wat komt zeggen hoor.
volgens mij gaan wij daar toch niet onderuit kunnen haha.
groetjesss



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik14-9-2009 21:09:57

Wij hebben wel in de speech gezegd waar het gastenboek en de bedankingskes lagen.
Uiteindelijk heeft iedereen nog iets tegen mij of mijn man gezegd, maar ik ben niet echt van de dansvloer af gegaan.
Ze gaan echt wel doorhebben dat je wil feesten hoor.
Zie alleen dat je niet naar de uitgang gaat, eens je daar staat, geraak je volgens mij niet meer weg.

Sommigen hebben zelfs gewoon even gewoven naar mij toen ze doorgingen.

Groetjes
Heidi



Suzy
3-10-2009
 Meld misbruik14-9-2009 22:21:21

Hallo!

Wij trouwen ook op 03.10 ;)
Ik heb nog wel veel te doen, mijn lijstje lijkt steeds langer te worden i.p.v. korter....
Wat uw vraag betreft, ik zou het niet zo direct weten, maar wij werken met een "feestreglement", dat zijn "reglementen" die op elke tafel terug te vinden zijn. Wel grappig bedoeld hoor! ( Bijvoorbeeld: alle gasten worden verzocht na afloop van het feest zijn eigen partner mee te nemen en niet een ander er mee op te schepen ) Misschien kan je daarin wel iets leuks verwerken...

Groetjes en veel succes !!!
Suzy



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik14-9-2009 22:45:46

Bij ons zijn de meeste nog iets komen zeggen. Maar allemaal heel kort. Ik heb er ook niets speciaals voor gedaan. Als ik op de dansvloer stond bleef ik daar ook staan. Ik heb wel telkens nog even gezegd dat ze een bedankje moesten meenemen en iets in het gastenboek moesten schrijven. Maar dit heeft mij niet gestoord. Was altijd maar heel efkes.

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...