Nu Online
Momenteel zijn er 363 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleed Godiva (marylise) en uitnodigingen

4-9-2009 8:01:51
Ik had al gelezen dat sommige bruidjes ook gekozen hebben voor Godiva van Marylise. Zijn er toevallig bruidjes die dat kleur van de boord van het kleed hebben doorgetrokken naar uitnodigingen, misboekjes,... Ik overweeg om dat te proberen maar weet niet goed of dit goed zal overkomen..

Groetjes
Nele
10/04/10

Nele
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1977

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik4-9-2009 8:13:40

Ik zou het doen als ik jou was :-) This een prachtig kleedje!!

Sara
14-5-2010
 Meld misbruik4-9-2009 11:33:42

Inderdaad supermooi kleed! En dat zou heel klassevol zijn, moest je de accentkleur van het kleedje doortrekken in uitnodigingen, ... !

Groetjes,

Sara

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik4-9-2009 14:14:48

Hallo,

Waw wat een prachtig kleedje, eenvoudig, mooi en stijlvol. Ik had ook zo'n eenvoudig kleedje (juist wat ik wou, zonder veel franjes) en straalde die dag. Ik wens het jou ook toe. Ja, dat lijkt me wel leuk die kleur door te trekken naar de uitnodigingen en zo.

Veel succes met de verdere voorbreidingen.
Groeten, Annelies.

tami
26-6-2010
 Meld misbruik4-9-2009 14:41:24

Hi Nele,

waarom zou het niet goed overkomen ? Je moet toch uitnodigingen hebben en het kiezen wordt vaak bemoeilijkt door het ruime aanbod. Als je nu al weet welke twee kleuren je wil, is dat al heelwat ! Gewoon doen, zou ik zeggen !
O en tussen haakjes, heel mooie jurk, hoor :)
Groetjes

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik4-9-2009 19:04:20

zéker doen hoor! ik zou het doortrekken in de uitnodigingen, misboekjes, bruidsboeket,bedankjes,...

Nele
10-4-2010
 Meld misbruik4-9-2009 21:12:20

Ok, ik doe het gewoon.. Thx voor de reactie! x

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik4-9-2009 22:16:33

hey,

ik was ook verliefd op deze jurk. Toen ik nog niet verloofd was duidde ik deze jurk altijd aan als mijn favoriet. Nu ik in 2010 ga trouwen dacht ik eerst.... mmm nieuwe collectie, mss toch even afwachten. EN JAAAAA.... de jurk loopt door in 2010. Slechts 1 probleempje..... iedereen kent mijn favoriet al dus ik zou niemand meer verrassen...
Je idee om het door te trekken naar de uitnodigingen....Zeker doen...zo creëer je een mooi stijlvol geheel!

Nele
10-4-2010
 Meld misbruik5-9-2009 9:46:06

@ Kathleen
Ik trouw ook in 2010 (april 2010) en ook ik had mijn mond tegen niemand kunnen houden van dat vind ik een schoon kleed, bijgevolg weet ook iedereen dat ik dat neem.. zelfs mijn toekomstige (daar heb ik mij tegen versproken.. ) Wou ook wachten tot nieuwe collectie maar dat ging te nipt zijn. en omdat ik het een schoon kleed vond heb ik het maar direct genomen.

Een kleed kiezen was eigenlijk het gemakkelijkste van al de voorbereidingen (mss omdat je daar geen man bij nodig hebt :p)x

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik5-9-2009 10:00:06

hihi....Dat zijn jouw woorden hé ;o)
Ik heb natuurlijk nog anderhalve maand meer tijd. Wij trouwen pas 22 mei 2010. Heb je de nieuwe collectie 2010 van marylise al gezien? Zijn ook mooie dingen tussen! Ik ga eind oktober/ begin november kijken voor een kleed. Ik wou dit alleen met mijn mama doen maar mijn schoonmama gaat ook eens mee en een hele goeie vriendin ook. Toch ga ik de uiteindelijke aankoop alleen met mijn mama doen zodat niemand het weet. De schoonmama kan namelijk niet goed zwijgen ;o)

kirsten
16-7-2010
 Meld misbruik20-11-2009 11:56:42

Ja, doorvoeren zou prachtig zijn. Nu heb ik dezelfde jurk, en bij de bruidszaak een stukje stof gevraagd van dat lint, omdat ik sieraden ed daarbij wilde uitzoeken. Maar nu zie ik pas wat een moeilijke kleur het is!!! Meer goud dan groen eigenlijk... Heb je al wat geprobeerd met de kleur en hoe is je ervaring inmiddels?
Groet Kirsten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info