Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verrassing na kerk

  28-8-2009 15:08:23
Hoi,
Binnenkort trouwt een goede vriendin van mij.
Ik had het kersverse koppel graag verrast bij het buitenkomen (uit de kerk wel te verstaan). Ik heb al aan vanalles gedacht. Zelf zijn ze niet zo traditioneel. Ze werken voornamelijk met de kleuren zwart & wit en lila bloemen.
Ik had gedacht ipv met rijst, met bloemblaadjes te gooien als ze buitenkomen (hm niet echt origineel).
Dus hulp gevraagd!!!
groetjes
Kim
reeds 391 dagen getrouwd

Kim
2-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1175


Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik28-8-2009 15:14:40

Ik ben nog aan het twijfelen wat we doen?
Ofwel wensballonnen oplaten ofwel zo van die knal confetti laten knallen... :-)

Veel plezier en succes

Gr.
Tess



Kim
2-8-2008
 Meld misbruik28-8-2009 15:18:54

Hoi Tess,

Waar haal je die knalconfetti?

groetjes
Kim



s
1-6-2007
 Meld misbruik28-8-2009 17:51:21

Hou er rekening mee dat bepaalde dingen (niet meer) mogen van de gemeente/pastoor. Zo is rijst belange niet overal meer toegelaten. Soms is het toegelaten als je het achteraf opkuist.
Idem confetti, rozenblaadjes,... allemaal 'vuile' spullen die op de grond belanden.
Vandaar dat bellenblazen zo populair is geworden.



daisy
3-9-2010
 Meld misbruik28-8-2009 18:52:26

hoi,

wij dachten ook aan wensballonnen maar dan op het feest. nu zijn we van dat plan afgestapt omdat je het naar het schijnt alleen maar zou mogen in een open vlakte. sommige sluiten er zelfs een brandverzekering voor af. dus ik vrees dat aan een kerk dat meestal toch in het centrum ligt er geen wensballonnen mogen gebruikt worden.

groetjes daisy



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik29-8-2009 2:56:20

Bij ons bellen blazen. Was kei leuk. Zeker die "oude" tantes en nonkels die bellen staan te blazen. Het "kind" in hen komt zo boven.
Bellenblaasjes bij Action, we hadden zelf een nieuw etiketje erond gedraaid met onze foto en datum enzo.

groetjes, Carolina



Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik29-8-2009 12:46:00

Hey,

Die knalconfetti halen we in Action in Geel.

Gr.
Tess



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-8-2009 13:24:29

Aangezien mijn -ondertussen- man de bermen maait met de tractor, had zijn collega zijn tractor aan de kerk geplaatst. De maaiarm stond gestrekt zodat het net een 'poort' was waar we onderdoor moesten.
Dit vond mijn man echt de max! En heeft trouwens mooie beelden opgeleverd!
In de viering zelf, zei hij plots tegen mij: 'Mijn tractor komt eraan!' Best wel grappig.
Misschien kan je dus iets ivm het werk doen? Als dat kan natuurlijk, hé...
Ikzelf ben juf en mijn collega had ook een liedje ineengebokst met de kinderen. Buiten gaven alle kinderen ook een rode roos af.

Bij AVA hebben ze ook witte en rode papieren hartjes, ook dat kan je gooien.

Groetjes,

Véro


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...