Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautje aan elkaar

  28-8-2009 13:47:05
Hey bruidjes!

Ik vroeg me af... Geven jullie ook een cadeautje aan elkaar? (man aan vrouw en vrouw aan man?)

Melissa
(19/09/09)

Melissa
19-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 879


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-8-2009 13:51:17

Wij hebben dat niet gedaan... Uiteindelijk geef je elkaar toch de ringen?
Is allemaal al duur genoeg zo!

Groetjes,

Véro



s
1-6-2007
 Meld misbruik28-8-2009 14:05:13

Wij hebben dat niet gedaan. Is ook totaal niet bij me opgekomen om dat eventueel te doen, maar wij zijn dan ook geen kado'tjes mensen.

Paar dagen geleden was hier ongeveer dezelfde vraag. Dat kan je misschien ook eens nalezen.
Ik denk dat het meer niet gedaan word, dan wel.



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik28-8-2009 14:05:41

op trouw niet neen.
ik heb mijn verlovingsring gehad en met de officiele verloving heb ik hem wel ook een cadeau gegeven.



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik28-8-2009 14:06:26

Ik heb een boek laten maken met een grappig verhaal dat er een meisje en een jongen geboren worden, dat is het bruidspaar dan, en uiteindelijk komen ze elkaar tegen en trouwen ze met elkaar... via Fortune Factory.
Dan kunnen we daar later uit voorlezen aan onze kids ;-)



Kim
2-8-2008
 Meld misbruik28-8-2009 14:34:02

Hoi,
Mijn man & ik hebben elkaar (zonder dat we het van elkaar wisten) wel verrast op de dag zelf.
Ik heb op het feest van hem een fiets gekregen en ik had zelf voor hem de Wii gekocht.
Leuk om doen, als er iets extra overschiet. Maar inderdaad niet echt nodig.
groetjes
Kim
reeds 391 dagen getrouwd



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik30-8-2009 2:33:21

Wij hebben niks gekocht. We hebben wel nog een 'goeie' huwelijksnacht gehad. Hihi, ook leuk kado-tje hé?!? Dit wordt tegenwoordig ook vaak overgeslagen wegens te zat of te moe. Maar ik vond dat toch belangrijk.

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...