Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotoreportage op huwelijksreis

  23-8-2009 11:18:16
Hallo

Had graag eens jullie mening geweten: kzou graag onze trouwkledij meenemen op huwelijksreis om daar nog een fotoreportage te maken (we trouwen 3 oktober: geen zekerheid van mooi weer + weinig tijd voor reportage)
Mijn vriend verklaard mij een beetje gek, omdat mijn kleed zo'n 12kg weegt. Hij zegt dat we gaan moeten bijbetalen voor de vlucht en dat het moeilijk zal zijn om mijn kleed ongeschonden mee te nemen.
We gaan naar Krabi Beach, Thailand. Ik veronderstel dat we daar wel een fotograaf gaan vinden.. maar als er iemand eentje kent, mag je die ook altijd doorgeven.

Merciekes

VERONIQUE

Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1150


Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik23-8-2009 11:49:33

IK vind het idee persoonlijk ook nogal gek.
Zo een kleed meenemen is niet niks.
En om daar ter plaatse een goeie fotograaf te vinden, niet makkelijk zou ik zeggen/



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik23-8-2009 12:10:54

Ik denk dat dit wel vaker gedaan wordt hoor. Meestal hebben de grote hotels ook een professionele fotograag in dienst. Je kan hen misschien al eens mailen met de vraag.

Wat betreft het vervoeren van je jurk: dit zal inderdaad niet zo simpel zijn! Je zal haast een aparte valies moeten voorzien en je zal zeker moeten bijbetalen! Voor chartervluchten is dit intussen 5euro/extra kilo. Voor een lijnvlucht...geen idee, je mag ook sowieso al iets meer meenemen, best eens nakijken op de site van de maatschappij waarmee jullie vliegen



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-8-2009 12:11:17

Ik zou er niet aan mogen denken dat mijn kleed zoek zou raken... Brr!
In Thailand heb je echt wel van die 'traditionele fotografen', met uitbundige nep-versiering op de foto's... Lijkt me nogal ouderwets...
Ik zou het dus niet doen, maar ja... De keuze is aan jou!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



tami
26-6-2010
 Meld misbruik23-8-2009 13:03:45

Hallo Véronique,

neem eens een kijkje op :
www.phanumasphotography.com

dat ziet er mij absoluut géén ouderwetse fotografie uit, met uitbundige nepversiering.
Deze fotograaf zit in Krabi.
Nu zou ik toch wel een alternatief bedenken om dat kleed niet te hoeven meesleuren want je kan het idd kwijtraken. Een mooi lang wit zomerkleedje bv. & evtl. een leuk haaraccessoire zou toch best kunnen ?
Het decor is ginds zo paradijselijk dat je foto's sowieso fantastisch zullen zijn.
En 120 €, alléén voor het transport van een jurk (heen&terug) zou ik nooit uitgeven.
Ik kan geloven dat je vriend je gek verklaart ; het is echt veel extra last en kosten.

Groetjes



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik23-8-2009 13:31:33

'n Vriend van me trouwde in Oekraïne, haar thuisland. Bij het terugkomen was zijn pak even zoek. Nu... 't kwam goed, maar zoals hij zelf achteraf zei: het was 'n te groot risico, malafide types genoeg ginder.
Denk dat 't in Thailand welicht beter meevalt qua criminaliteit, maar blijf er rekening mee houden dat 't toch kan gebeuren.

Is dat kleed dan niet te warm voor ginder? En heeft 't nog toegevoegde waarde? Want iedereen ziet natuurlijk dat het niet van de bruiloft is maar van de vakantie. Dan zij 't geen trouwfoto's maar van de huwelijksreis, dan zou ik ook eerder voor gewoon mooi, leuk en niet te warm kleed gaan zonder alle risico's (en kosten) vandien.

Wat je ook beslist, véél succes er mee en geniet van Thailand!



Ludo
10-10-2009
 Meld misbruik23-8-2009 15:09:08

Hallo Veronique,

Zo gek is je idee niet hoor!

Wij zijn ook van plan om onze trouwkleding mee te sleuren op onze huwelijksreis...Foto's in de jungle van Costa Rica...het is dé kans om je trouwkleed nog eens te kunnen aandoen en je krijgt er nog schitterende foto's bij!
Wij vliegen met Iberia en hebben nagevraagd hoe we het moeten doen...Gewoon trouwkleed en kostuum in "kostuumzak" in de handbagage...op het vliegtuig hangen de stewardessen deze achter weg zodat er niets kan aankomen! het enige nadeel is het gesleur in de handbagage, maar dat hebben wij ervoor over hoor!
Of er iets extra voor betaald moet worden, zijn we vergeten te vragen, maar denken het niet anders zouden ze het gezegd hebben...het kan zelfs dat onze plaatsen geupdate worden naar eerste klas als er nog plaats is als geste omdat we honeymooners zijn...
Voor de foto's te trekken gaan we hoteleigenaar vragen...lijkt ons betrouwbaarder dan iemand anders aan te spreken.

Groetjes,
Inge
Nog 48dagen!!



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik23-8-2009 22:55:47

wij zijn getrouwd in belgie en daarna op bali.

ik had een ian stuart en heb het uiteindelijk niet meegenomen... wegens idd te zwaar en te warm!

Ik had een ander kleedje gekocht en daarmee een fotosessie gedaan

succes!



Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik24-8-2009 7:50:32

Wij vertrekken op onze huwelijksdag zelf dus hebben onze trouwkleren nog aan...

Hebben in Las Vegas - San Francisco en Hawaii fotografen gecontacteerd die ons zullen staan op te wachten, waarna we dan telkens eens reportage maken...

Onze kledij zal dus goed gebruikt worden...
Mag ook wel want wat doe je daarna mee? Mooi laten te wezen op een paspop?
Dan liever er veel plezier aan hebben tijdens de Honeymoonweken...

Veel plezier en succes.

Gr.
Tess



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik24-8-2009 8:45:18

Wij hebben dit gedaan en nog geen moment spijt van gehad, maar mijn kleed woog nog geen 3 kilo denk ik (was er eentje van Rembo Styling). Kon gewoon mee in een doos. Moest het zo zwaar geweest zijn, dan zou ik een gewoon wit kleedje meegenomen hebben, want dit is zo een leuke ervaring en geeft fantastische beelden!!
De fotograaf zat gewoon in ons resort, die deed dat bijna dagelijks, huwelijksreportages.



Tineke

 Meld misbruik24-8-2009 10:30:44

Gewoon doen!
Kleed mee als handbagage, dan kan er niets mee gebeuren. En het lijkt me een heel toffe ervaring. Is toch geweldig als je je kleed nog eens mag aan doen en dan ook nog in zo een mooi land. Dat zullen zeker mooie foto's worden.
Je man zal uiteindelijk wel zwichten. Ze willen eerst ook nooit trouwen en zie ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums