Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kousen of niet?

  18-8-2009 18:03:15
Ik trouw op 4 september, maar ben nog aan het twijfelen of ik kousen zou aandoen onder mijn kleed of niet.. wat doen de meesten hier?
Groetjes!

Gwendolyn
4-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 989


Vienna
7-8-2010
 Meld misbruik18-8-2009 18:48:53

Ik zou geen kousen aandoen! Denk dat je dat alleen maar gaat in de weg zitten?



tania

 Meld misbruik18-8-2009 19:08:21

hallo
ik doe ook geen kousen aan.
het is zoals vienna zegt. het gaat je storen
en niemand ziet dat toch niet als je ze aan hebt of niet.
doe waar jij je goed bij voelt.het is jou dagje.
en denk eraan, als je van plan zeit van veel te dansen.kan dat wel eens serieus warm worden.

veel succes



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-8-2009 19:20:47

Wij zijn op 31 juli getrouwd en ik heb geen kousen aangehad (had er wel een paar, hoor). Onder die rok is het sowieso al erg warm en je hebt zoveel adrenaline die dag dat je geen koude voelt.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik18-8-2009 19:28:40

Hier ook geen kousen hoor, die zouden me alleen maar storen vrees ik. September is het nu ook nog niet koud hè, je zal wel warm genoeg hebben onder je jurk.



marlies

 Meld misbruik19-8-2009 7:56:03

Ik trouw de 5e september en draag wel kousen, vooral voor de foto's omdat dit veel mooier zal zijn, zo zei men ook in de winkel. Daarna kun je ze dan nog altijd uitdoen hé als ze storen. Van mij zitten mijn schoenen ook beter als ik mijn kousen aanheb, denk dat je rapper blaren op je voeten zult krijgen als je geen draagt...



Elke
5-9-2009
 Meld misbruik19-8-2009 9:08:38

Hoi, wij trouwen ook op 5 september en ga ook kousen aandoen.
Vooral omdat ik nogal snel blaren heb zonder kousen.

Groetjes
Elke
05-09-09



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-8-2009 11:16:01

Kousen aandoen voor de foto's... Vind ik zo raar! Er is maar 1 foto genomen van m'n benen en dat is als ik mijn kousenband toon, that's it!
En blaren... Van de podologe heb ik een superzalfje gekregen, zodat ik NIKS last had van m'n voeten! Heb ook gezien dat je ze bij Essenza kunt kopen: de grijze verpakking van Gehwol (EXTRA). Een aanrader! Ik heb tot in de vroege uurtjes op de dansvloer gestaan, zonder problemen!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...