Nu Online
Momenteel zijn er 15 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mee te nemen trouwdag

  18-8-2009 11:30:21
Hoi,

Wat nemen jullie mee op jullie trouwdag zelf?

Bedankt
Kim
12-09-2009

Kim
12-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1134


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-8-2009 11:52:44

Niet veel! Ik heb enkel mijn identiteitskaart (you never know), een mini-deo en mijn lippenstift meegenomen.
Mijn reserveschoenen waren reeds in de zaal en na de kerk kwamen we toch nog eens overhuis om alle bloemen af te zetten, dus kon ik me nog even verfrissen.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik18-8-2009 12:14:18

Mijn plan :
toiletzak met washandje, zeep, deo, veiligheidsspelden, mascara, lippenstift.



s
1-6-2007
 Meld misbruik18-8-2009 12:20:36

* Identiteitskaart
* Reserve schoenen
* Naaikitje
* make up om eventueel bij te werken, al heb je daar de tijd niet voor.
* make up remover voor accidentjes met huilen/vegen
* deo
* parfum
* blarenplakkers



Priska

 Meld misbruik18-8-2009 12:23:41

Vraag iemand om je tas bij te houden, je hoeft daar zelf niet mee rond te zeulen.
Natuurlijk identiteitskaarten enzo
Make-up
Ehbo-kit(voornamelijk pleister voor die irritante bleinen.)
Gsm's
portefeuille en wat geld
Talkpoeder, niet alleen voor de schoenen maar ook om kleine vlekjes op je kleed weg te werken.
deo(doekjes)
extra paar panty's als je er aan doet
extra paar gemakkelijke schoenen
enz...


Priska



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik18-8-2009 12:25:02

ik neem mijn ID-kaart niet mee.
op stadhuis moesten ze dat niet hebben en in de kerk ook niet.
als ik ze niet mee heb, kan ik ze ook niet verliezen ;-)



Marc
14-11-2009
 Meld misbruik18-8-2009 12:59:30

Uw identiteitskaart moet je altijd bijhebben in België aangezien jeje ten allentijde moet kunnen identificeren.
Ik neem ook overal mijn SIS-kaart mee naartoe, je weet maar nooit.
Dus meenemen die handel en aan iemand geven die dat kan bijhouden. GSM laat ik thuis, bijna iedereen die ik ken is op ons feest dus... Vind het sowieso al een onding, neem die zelfs niet mee op vakantie. :o)



Sara
1-8-2009
 Meld misbruik18-8-2009 13:05:48

Ik had een zakje met deo, lippenstift, nurofen, immodium, motillium reserveschoenen, papieren zakdoekjes, ...
En ik moet eerlijk zeggen dat ik op geen enkel moment iets uit dat zakje heb nodig gehad.
Ik heb de indruk dat veel bruidjes in spe enorm stressen (net zoals ik gedaan heb trouwens) en hypervoorbereid willen zijn op alles maar geloof mij, op de dag zelf heb je dat allemaal niet nodig.

Sara
010809



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik18-8-2009 13:45:41

ja ja, je MOET uw id-kaart altijd bijhebben, maar er zijn grenzen he !!!
als je ze zou verliezen, thuislaten die handel !!
en sis-kaart, tja t zou spijtig zijn dat je in t ziekenhuis belandt op je trouwdag ;-)



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik18-8-2009 14:43:37

Van alles wat ik bij me had, heb ik enkel mijn reserveschoenen, washandje, deo, lippenstif en véééél parfum gebruikt (het was nl. 30 graden en ik zweette enorm in dat kleed).
Voor vlekjes op mijn kleed, had ik een goede stof: ik moest er gewoon even een ijsblokje tegen houden en daarna kort wrijven. 's Morgens heb ik wel even waspoeder voor witte was gebruikt.

Valerie
45 dagen getrouwd



tami
26-6-2010
 Meld misbruik18-8-2009 15:25:45

Beste Kim,

hier hetzelfde lijstje als Priska maar wel ook iets tegen hoofdpijn dat ik in mijn plat handtasje stop -kan makkelijk bij me op tafel liggen- en verder : id-kaart die je zelfs op je trouwdag hoort bij te hebben (het zou wel al te spijtig zijn dat je hierom een boete kreeg op de terugweg naar huis, hé ?)
En het allerbelangrijkste, voor in de auto : regenjassen en paraplu's want als je ze niet bij hebt, kan je er donder op zeggen dat het regent !

Groetjes



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik20-8-2009 21:40:10

Ik had mee:
portemonee met ID kaart! Zorg dat je getuigen deze ook bijhebben!!! Op sommige plaatsen vragen ze daar naar.
Een beetje zakgeld. Hebben we ook gebruikt. We zijn na de kerk nog even een café binnen gelopen voor een plasje en een slokje drinken voordat we op fotoshoot gingen. Ook hebben we daar nog een flesje water mee genomen. Het was die dag kei heet en daar hadden we nu niet aan gedacht.
lipstickje/gloss
poeder borstel (tegen zweet hoofd voor de foto's)
deo
parfum (heb ik heel vaak gebruikt)
pilletjes; tegen diarree, hoofdpijn, maag,... de hele reutepeteut
compeed tegen blaren
reserve schoenen (ben ik 's nachts toch nog gaan aandoen)


groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...