Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

  11-8-2009 9:48:35
hallo,
Ik heb een vraagje... Wanneer geven jullie de bedankjes af aan je gasten? onmiddellijk als de eerste gasten toekomen op de receptie of als ze weggaan? Ik zou niemand willen vergeten. Aan de gasten van het diner zou ik ze op tafel plaatsen, maar mss willen die ook al een bedankje op de receptie nemen? Dit Is misschien een rare vraag, maar met nog 18 dagen op de tellen begin ik schrik te krijgen dat er iets zou mislopen.

Groetjes

jessica
29-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 953


Lindsay
16-7-2010
 Meld misbruik11-8-2009 10:45:32

Hoi Jessica

meestal worden bedankjes gegeven als de mensen vertrekken. Op zich niks mis mee maar er is één ding dat ik absoluut niet wil doen op mijn trouw: constant als er mensen weggaan naar de tafel met bedankjes spurten om ze te geven aan de mensen. Dan ben je meer bezig met uitdelen en afscheid nemen dan aan plezier maken op je eigen trouwfeest. De mensen bedanken voor hun komst doe ik al tijdens de speech bij de opening van het avondfeest. Dus ga ik één van de volgende dingen doen:
- tijdens de speech tegen de mensen zeggen dat ze niet moeten vergeten een bedankje te nemen bij het buitengaan
- de bedankjes al klaarleggen op de tafels
- iemand van de familie of een vriendin de bedankjes tijdens het feest laten uitdelen

Bovendien denk ik niet dat je avondgasten die ook op de receptie aanwezig zullen zijn 's middags al een bedankje nemen.
Die weten heus wel dat ze moeten wachten tot 's avonds. Allé, dat hoop ik toch :-)

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes



Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik11-8-2009 10:53:04

Hey

Ik zat ook te twijfelen hoe ik dat juist ging aanpakken. Wij maken zowiezo genoeg bedankjes voor de valspelers die er meerdere meenemen :-) We gaan de bedankjes aan de ingang van de receptiezaal klaar zetten vooraleer de eerste gasten langskomen. We gaan dit waarschijnlijk in een mandje steken onderaan een grote ballon (luchtballon effect). Uiteindelijk kiezen de mensen dan zelf of ze er eentje nemen bij hun aankomst of bij het weggaan. Ik denk niet dat wij een speech gaan geven tijdens de receptie dus we zien gewoon wel hoe het loopt. Voor de mensen die daarna naar het diner komen (familie) voorzien we bedankjes aan tafel waarschijnlijk en voor het avondfeest hetzelfde.

Natuurlijk, als je er een beperkt aantal hebt is het misschien wel de moeite om de mensen even aan te spreken en het kort te zeggen.

Groetjes en succes!!



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik11-8-2009 12:28:48

Wij hadden geen receptie, maar tijdens ons avondfeest hebben we in de speech gezegd dat er bedankjes waren die bij de uitgang lagen.
Wij hebben wel iedereen gesproken toen ze naar huis gingen, maar niet aan die tafel met bedankjes, dat mochten ze zelf meenemen.
En bij ons heeft toch zo goed als iedereen dat gedaan, als we ze telden die nog over waren. En wie dan geen meepakt (we vermeldden het nog wel eens als ze dag kwamen zeggen), dat was hun eigen fout...

Bij ons was er maar 1 uitgang in de zaal waarvan de deur openstond, dus iedereen kwam er langs door.



s
1-6-2007
 Meld misbruik11-8-2009 13:17:42

Wij hebben suikerbonen gegeven aan de mensen van het avondfeest. boontjes stonden bij het buitengaan naast het gastenboek. Al lijkt mij op tafel beter, maar wij hadden wandelbuffet en dus geen zitplaatsen.
Mensen van de receptie kregen niks.



elke
31-7-2010
 Meld misbruik11-8-2009 19:45:36

demensen op dereceptie geef ik geen bedankjes, en de op het avondfeest zet ik ze klaar op tafel, zadat ik er niet de hele tijd moet aan denken (want weet uit ervaring met suikerbonen toen de kindjes geboren werden dat ik het geregeld vergat aan de mensen mee te geven)



Bart
10-10-2009
 Meld misbruik11-8-2009 20:06:25

Wij zouden na de trouw een fotobedanking opsturen nr de genodigden vh feest. Maar op de dag zelf niets. Of is dit not done?

Melissa 10/10/09



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-8-2009 11:19:17

Wij sturen ook een foto op... Een doosje suikerbonen en van die toestanden krijgen ze wel als er een kindje geboren wordt! :-)

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-8-2009 4:34:15

Bij ons stonden die naast het gastenboek. In de speech is hier naar vermeld en de mensen die afscheid kwamen nemen hebben we ook telkens gezegd van neemt nog een zakje en schrijf iets in de boek.

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...