Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 augustus

  26-7-2009 9:40:31
beste bruidjes, vandaag nog 6 dagen en onze grote dag komt eraan. nu nog kleine dingen in orde brengen. zijn er nog bruidjes die trouwen op 1 augustus? hopelijk hebben we mooi weer.
nu aftellen maar

lucie
20-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 796


tami
26-6-2010
 Meld misbruik26-7-2009 12:07:24

Beste Lucie en verloofde,

ik hoop van harte dat jullie een prachtige, onvergetelijke dag zullen beleven, in harmonie en vreugde, en van elk moment van jullie huwelijksdag intens zullen kunnen genieten !
Alvast een schitterende dag gewenst en maar hopen dat de hemelsluizen dicht blijven hé :))
Groetjes



Kim
1-8-2009
 Meld misbruik26-7-2009 12:56:47

Hoi,

wij trouwen een dagje voor jullie. Ook wij duimen hier voor mooi weer, maar als het al over is ben ik blij.

Maak er ongelooflijk mooie en onvergetelijke dag van.

Robin & Kim



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik26-7-2009 13:06:36

Wij trouwen ook op 1 augustus.
We zijn het weer ook in't oog aan't houden maar dat veranderd alle dagen?!? Zolang het maar droog is, koud vind ik niet erg.
Hier ook nog kleine dingen. En oefenen voor onze openingsdans. Daar staan we serieus mee achter op schema. We hebben dansles gevolgd. Dat kunnen we wel maar ik wou er nog wa nieuwe dingen bij aan breien maar dat zal niet veel meer zijn denk ik.

groetjes, Carolina




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-7-2009 13:16:02

Wij trouwen vrijdag! Spannend!
Welke kleine dingen moeten jullie nog in orde maken?
Bij ons is alles in orde (hoop ik toch!)

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Ellen

 Meld misbruik26-7-2009 20:55:07

wij trouwen ook op 1 augustus. We kijken er echt naar uit. En ik moet zeggen de afgelopen weken waren ook heel romantisch... zo samen wegdromen... Hopenlijk is het een dag om nooit te vergeten...



kim
1-1-2009
 Meld misbruik26-7-2009 21:47:43

Hier ook voor 1 augustus... Goed of slecht weer, trouwen doen we toch...Spannend!



kim
1-8-2009
 Meld misbruik27-7-2009 9:21:18

nog eentje voor 1 augustus! Het begint eigenlijk enorm te kriebelen... Wel vraag ik me af of het 'normaal' is dat ik en mijn partner soms in discussie gaan met elkaar...je vraagt je dan wel af of het wel goed zit... Hoewel ik weet dat alles tussen ons goed zit, komen de discussietjes op een heel ongepast moment! hopelijk kunnen we nog van de komende dagen genieten! xxx een bezorgde bruid



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik27-7-2009 14:12:34

Wij trouwen ook zaterdag!! Super hé! De dag waar we al zolang naar uitkijken... het weer ziet er toch deftig uit hé?

Groetjes

Lien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...