Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen --> vrienden?

  14-7-2009 10:08:05
hallo,

ik heb een vraagje over de vrijgezellen. Wat doen jullie met jullie vrienden? Normaal gezien gaat een vrijgezellen door onder vriendinnen, maar ik heb ook een paar vrienden die er graag toch wat bij betrokken zouden zijn. Mijn verloofde kent die wel, maar het zijn toch nog altijd niet zijn vrienden hé, dus hij is niet echt van plan om deze vrienden op zijn vrijgezellen uit te nodigen...
Wat zouden jullie doen?

grtjs

katelijne

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1031


kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik14-7-2009 10:24:36

Hey Katelijne,

Ik zit eigenlijk een beetje met dezelfde vraag. Er zijn ook een aantal vrienden dewelke ik er graag zou bij hebben. Mijn verloofde zou ze wel willen meevragen met hen ook. Maar ik denk dat ik er toch niet ga naar kijken, ik denk dat mijn vrijgezellen gemengd gaat worden. Met de vrienden/vriendinnen die ik er graag bij wil.

Suces en ben benieuwd naar de reacties ;)

Zijn er nog mensen die een gemengde vrijgezellen hebben gehad?

x kim



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-7-2009 10:27:32

Ik zou ze enkel vragen als ik er echt 'close' mee zou zijn. Meestal is het inderdaad een 'meidenonderonsje'. Om eerlijk te zijn, ik heb het nog maar 1 keer geweten dat we een vrijgezellenavond hadden waar een man bij was. Toen was er één man bij die zich er absoluut niet in stoorde om de hele avond tussen die vrouwen te zitten. Je moet ook een beetje zien dat je wel één groep blijft en dat niet de mannen gaan samentroepen en de vrouwen.Zorg ook dat je groep niet te groot wordt, want dan ontstaan er automtisch kleine groepjes onderling.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Synthia
29-8-2009
 Meld misbruik14-7-2009 10:30:51

Hallo,
Wij doen het nog helemaal anders...
Wij gaan allemaal samen, mannen en vrouwen, mijn vriend en ik een dagje naar een pretpark en dan 's avonds wat gaan eten.
We zijn geen uitgaanders, drinkers en staan niet graag in het midelpunt van de belangstelling...
Vandaar dat ik dit een mooie oplossing vind :-)
Klein detail: onze vrijgezellendag gaat zelfs door de dag na onze wettelijke trouw...

Groetjes,
Synthia



Ines
3-10-2008
 Meld misbruik14-7-2009 11:06:08

@Synthia,

Hé, zo hebben ze het bij ons ook gedaan! Ons hebben ze apart ontvoerd naar Bobbejaanland en dan 's avonds zijn we met een (nog grotere) groep gaan eten in Lier.

Keigezellig!
Groetjes
Ines
reeds 284 dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...