Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat allemaal op tafels?

  10-7-2009 16:04:05
Hoi!

Momenteel nog vier weken op de teller en bezig met de laatste details.
Ik lees hier op het forum dat velen onder jullie menukaarten hebben... Alleen, er komt al zoveel op de tafels te staan: bloempjes, kaarsjes, tafelnaamhouder met postkaart, liedjestekst, enz...

Zijn er nog onder jullie die GEEN menukaarten zetten?
En wat komt er bij jullie allemaal op de tafels?

Mercikes voor jullie ideeën!
Grtjs, Sabrina

Sabrina
7-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1130


Kim
18-7-2009
 Meld misbruik10-7-2009 16:23:58

Hey Sabrina,

Bij ons komt er ook geen menukaart op tafel staan. Wij zetten alleen een centrale foto met alle mensen die aan die tafel zitten en qua decoratie hetgene dat de feestzaal voorziet. Ik vond het zelf een beetje stom om menukaarten te zetten omdat wij een buffet hebben. Maar zoals je zegt, er staat al veel op de tafel, dus ik zou ook geen menu zetten.

Groetjes,
Kim
18 juli 2009



tami
26-6-2010
 Meld misbruik10-7-2009 16:49:29

Beste Sabrina,

menukaarten zijn helemaal geen must, hé. Behalve bloemstukjes staat bij ons enkel een menukaart per persoon en in het midden, naast het bloemstukje en op een 15-tal cm hoogte, de naam van de tafel. Het staat dus helemaal niet vol, maar inderdaad, als jullie al zoveel dingen op tafel hebben staan, kan je menukaarten misschien best weglaten.
Groetjes,



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-7-2009 18:54:56

Wij ons staat er een bloemstukje, een blad met de tafelnaamaanduiding (en op de achterkant de feestregels --> dubbel gebruik, dus!) en dan per tafel 2 à 3 menukaartjes (dus zeker geen menu per persoon!).

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik11-7-2009 20:24:01

bij ons stond er
- naamkaartje
- bloemstuk (geen te groot nemen, met glazen en borden etc is tafel al vol genoeg)
- 3 menu's per 8 personen
- kodakjes

was niet té vol,wel genoeg

Menu is toch wel "must" vond ik.




Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik12-7-2009 13:46:41

bij ons stond er op iedere tafel een grote kandellaar ,de tafelnaam en voor ieder een klein menu'tje waar onze foto op stond
de tafels waren versierd met rozenblaadjes

xxx Stephanie
alleenvanmij@live.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...