Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wel of geen videograaf

  6-7-2009 21:37:11
Hallo
Wij trouwen op 04/09/09 en we geraken er maar naar aan uit of nog geld zouden uitgeven aan een videograaf. Aangezien de tijd nu echt dringt, moeten we dringend beslissen.
Onze fotograaf blijft tot voor de receptie, maar van de receptie+dansfeest hebben we dan geen foto's of film.
We zitten eigenlijk al over ons vooropgestelde budget en we hebben geen kennis/familielid die kan filmen.
Iedereen heeft wel al beloofd om extra foto's te nemen, maar ja, das mss niet hetzelfde.
Zijn er hier bruidjes die ook geen videograaf hadden en er achteraf spijt van hadden??
Alvast bedankt
xxx


Katrien
5-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 658


Inge
23-5-2009
 Meld misbruik6-7-2009 21:51:33

Hallo Katrien,

Wij hebben ook geïnformeerd bij iemand die dit als hobby doet. Zij kon toen niet bevestigen wegens persoonlijke reden, maar zei dat we haar altijd terug mochten contacteren, het kon zijn dat ze het toch kon doen.

Toen zijn we beginnen twijfelen, want het kost uiteindelijk toch wel wat, ook al is het niet door een professionele videograaf gedaan... En hebben we beslist om het niet te doen.

Na een paar maanden begonnen we opnieuw te twijfelen, want je hebt nooit alles gezien, of wel gezien maar niet opgenomen en onthouden... Dus hebben we weer contact opgenomen met die hobby-videografe en we hebben onze dag toch laten filmen.

Nu zijn we ondertussen 6 weken getrouwd en als we bij familie komen, zegt er al eens iemand iets, wat we dus niet meer weten, en dan is het fijn dat we het toch op film hebben. Niet alles natuurlijk, maar toch de belangrijke momenten.

Ik had mij ook voorgenomen om zo veel mogelijk in mij op te nemen, maar de trouwbelofte in de kerk heb ik eigenlijk in een roes beleefd, en kan ik mij dus nu niet meer zo goed voorstellen.

We hebben onze film nog niet gekregen, maar we kijken er echt naar uit!!

Groetjes,

Inge
23/5/09



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik6-7-2009 22:57:32

Wij hebben er toch ook ene gezocht. Nen gepensioneerde. Een vriendin van mij is pas gerouwd en die zei toch ook dat je zelf heel veel mist. Je bent druk bezig, je moet tegen iedereen babbelen,... Wat er dan elders in de zaal gebeurt???

groetjes, Carolina



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik7-7-2009 0:55:23

Wij hadden een videograaf enkel voor het wettelijk en kerkelijk huwelijk. En ik heb er geen moment spijt van gehad. In de kerk hebben we toch een aantal dingen gemist en ik ben blij dat ik dat binnen 6 weken nog eens kan bekijken :-)

Valerie
04/07/09



heidi

 Meld misbruik7-7-2009 8:05:45

wij zijn op 16 Mei getrouwd, wij twijfelden ook enorm, maar hebben er dan toch een genomen en geen moment spijt van gehad. het is wat de meesten zeggen, je vergeet sommige momenten, of de videograaf ziet dingen dat achter ons gebeuren (zoals bij onze bruidskindjes in de kerk of receptie), je ziet ook je reactie terug, zoals de eerste ontmoeting, het ja woord enz... je weet het allemaal wel maar het is zeer leuk het terug te zien.
wij hebben er helemaal geen spijt van, de gehele dag is gefilmd tot einde avondfeest.



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-7-2009 13:49:58

Hey,

wij hadden geen professionele fotograaf, maar de hele dag is wel gefilmd door mijn vader, nonkel of schoonbroer. Daarna heeft mijn vader alles gemonteerd tot een hele mooie film. Ik ben er zo ontzettend blij mee. Zo kan ik zo vaak ik wil kijken naar de mooiste dag van mijn leven. We zijn nu drie jaar getrouwd en ik krijg nog steeds kippenvel van die film. Heel wat anders dan ons fotoboek. Veel intenser.

Als het er nog af kan: niet twijfelen dus!

Lieve



Bart

 Meld misbruik7-7-2009 15:23:08

Hoi Katrien,
Ik raad dit echt aan iedereen aan en dat is niet omdat wij het zelf aanbieden, maar o.w.v. het feit dat je aan je huwelijk voor de rest van je leven 2 echte herinneringen kunt overhouden en dat zijn fotos en video.
Wat je eraan wilt besteden is dus volledig je eigen keuze en hangt af van hetgene dat je verwacht of wilt. Succes ! Groetjes, Bart
(www.motionpictures.be )



freddy

 Meld misbruik7-7-2009 16:44:02

Beste Katrien,

Voor alle duidelijkheid ik ben videograaf maar ik reageer niet uit eigenbelang omdat ik op je huwelijksdag en de weken daarop niet meer vrij ben. Niettemin, indien de vorige reacties je niet konden overtuigen geef ik graag je mijn zo objectief mogelijke mening als volgt :

1.Foto's gemaakt door een goede fotograaf (hoeft niet persé een beroeps te zijn) vind ik persoonlijk artistiek mooier dan video. Sommige foto's zijn ware kunst en zijn een streling voor het oog.
Maar zelfs bij de mooiste foto die er bestaat moet je altijd nadenken wat er op dat moment gebeurde.

2.Je huwelijk op DVD heeft dan weer het niet te onderschatten voordeel dat je rustig zonder nadenken je huwelijksdag opnieuw intensief meemaakt. Je ziet wat achter je gebeurde. Wie er was, waar ze zaten hoe ze spreken en lachen. De tics van je familie en vrienden. Je ziet ze dansen enzv enzv. Foto's kunnen dat niet.

Dus zeker ook een DVD laten maken.Voor de prijs moet je het niet laten. Ik weet dat het kan oplopen tot 2.000 euro maar als je goed zoekt vind je wel prijzen vanaf 350 euro voor de ganse dag.

Veel succes met je zoektocht.

Freddy



Kelly

 Meld misbruik8-7-2009 17:10:43

Dag Katrien,

Freddy is bij ons komen filmen. Hij was echt niet duur en heeft dat geweldig gedaan!
Bij vrienden van ons is de trouwvideo de favoriete film van de kinderen. Aangezien wij ook 2 kinderen hebben, wouden wij ook iets om aan onze kinderen te laten zien. En bij foto's zou ik bang hebben dat ze het boek zouden beschadigen en bij een film niet!
Dus we zijn ontzettend blij dat we dit gedaan hebben. De emoties van die dag kwamen absoluut terug (combinatie beelden en muziek) bij het zien van de film. En we zagen ook dingen waar we ons niet altijd van bewust waren vb. wie er feitelijk allemaal in de kerk zat,...
Wij zijn op 16 mei getrouwd en onze dvd's zijn nog goed op ronde, want iedereen wil de film zien.

groetjes,
Kelly



Guy

 Meld misbruik14-7-2009 9:51:31

Beste,
Je kan altijd een kijken gaan op www.foto-videoreportage.be
Professionele ploeg en het verschil merk je
Veel succes
Guy



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik15-7-2009 9:14:22

hey!

Ik wilde eerste echt geen videograaf, vond het te duur en kon er de meerwaarde niet van inzien.
Mijn man heeft mij overhaald en wat een geluk!!
Foto's zijn toch echt niet hetzelfde als bewegende beelden!
Ik heb al vaak naar die beelden gekeken!
Ik vind het echt een 'must'. Nu ik dat filmpje in handen heb, zou ik het verschrikkelijk vinden om dat nooit gehad te hebben.



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik13-8-2009 17:25:16

Vanwaar ben jij? mss kan ik helpen.
Groetjes,
Patricia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info