Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goed nieuws krant HBVL

  6-7-2009 12:11:08
Hallo,
voor de Limburgers hier op het forum, hoe geraak je met je trouwfoto in de Goed Nieuws Krant van het Belang?
Bedankt, Evelien

Evelien
8-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 11584


Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik6-7-2009 12:13:19

Ik dat je dat spontaan werd aangeboden. Ik denk dat de gemeente aan jou vraagt of je hiermee akkoord gaat. Je moet er in ieder geval niet zelf achter lopen. Het word je spontaan aangeboden.



KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik6-7-2009 12:21:32

Hoi,Toch even navragen want bij ons in de gemeente moet je zelf contact opnemen met de fotograaf van HBVL.
Grtjs



Elke
5-9-2009
 Meld misbruik6-7-2009 13:13:23

Hoi,

Je kan als koppel een mailtje sturen naar: goednieuwskrant@concentra.be of even bellen naar het nummer : 011/87.84.18.

Blijkbaar krijg je ook een maand gratis HBVL in je bus !

Groetjes
Elke
05-09-09



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-7-2009 14:02:59

Voor de Gazet van Antwerpen:

Ook voor uw huwelijksfoto maken wij graag een plaatsje vrij in de GoedNieuwsKrant. Laat ons weten waar en wanneer u de grote stap zet, en wij sturen gratis een fotograaf. Bovendien krijgt u Gazet van Antwerpen een maand lang gratis. U kan ons bereiken via gvahuwelijk@telenet.be.
Let wel, we maken alleen foto's op vraag van de bruid of de bruidegom zelf.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl



Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik6-7-2009 14:22:28

Ja het hangt af van gemeente tot gemeente. ik ben vorige week in hassel getrouwd en daar stond de fotograaf gewoon en dan vroeg men of we in de krant wilden of niet. En dinsdag stonden we erin :)

Groetjes,
Nathalie



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik6-7-2009 15:54:34

Hoi Evelien,

toen we in ondertrouw gingen, hebben ze ons op de gemeente (Bree) gevraagd of we in de Goed Nieuws krant wilden komen. Ze hebben toen zelf alles geregeld met de fotograaf.

Groetjes,

Liese
jurgenenliese.bruiloftsite.nl
al 58 dagen getrouwd



Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik7-7-2009 11:15:00

Hoi wij hebben zelf contact opgenomen met HBVL en de fotograaf is geweest maar ze zijn onze foto vandaag vergeten te plaatsen. de fotograaf had hem niet doorgestuurd. Pech hebben , maar ze hebben me beloofd dat deze volgnede week er wel bij zal zijn; Maar van een maand gratis de krant te ontvangen heb ik nog niets gehoord of gemerkt.



Marleen

 Meld misbruik10-8-2014 14:40:09

Mijn nichtje is gisteren 09 augustus getrouwd in Houthalen en er is geen fotograaf geweest. Nu zou ik zelf een foto willen doorsturen naar de goednieuwskrant. Is dit mogelijk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...