Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan wie allemaal bedankingskaartjes geven

  22-6-2009 12:53:53
Hallo iedereen,

Wij willen na ons avondfeest de mensen een foto van ons geven als bedanking voor hun aanwezigheid/cadeau's.
Wordt dit enkel gegeven aan de genodigden van het avondfeest of ook aan die van de receptie ?

Hoe is dit bij jullie?


Groetjes

Ellis
19/06/2010

Ellis
19-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1024


s
1-6-2007
 Meld misbruik22-6-2009 13:35:28

In mijn omgeving al gemerkt dat het vooral naar de mensen van het avondfeest gaat.
Wijzelf hebben op het avondfeest suikerbonen gegeven. En dus niks aan de mensen van de receptie of aan de mensen die wel iets geschonken hebben, maar niet zijn geweest.
Maar zelfs die suikerbonen als bedanking had niet iedereen door. Als de helft zijn zakje heeft meegenomen is het veel.

Bedankkaartje aan iedereen had beleefder geweest, maar ik zag al dat werk niet zitten. (ik ben niet zo'n echt bruidje dat er helemaal in opging) En manlief denkt daar nog niet eens aan, dus is het niks geworden.



Imke
4-4-2009
 Meld misbruik22-6-2009 16:20:40

Hey daar,

wij hebben een bedankingskaartje gegeven aan alle mensen die een cadeau gegeven hebben. Op het feest zelf hebben we niet iedereen kunnen bedanken en de mensen die niet uitgenodigd waren en toch iets gegeven hebben wilden wij via deze weg toch bedanken.

Imke



Joke
18-4-2009
 Meld misbruik22-6-2009 20:04:14

Hallo

Wij hebben iedereen een bedankingskaartje gegeven (een dubbele kaart met verschillende foto's, een gedicht, onze namen erop geschreven en soms zelf een persoonlijk woordje). En dit voor zowel de mensen op de recptie en avondfeest, als mensen die iets stortten zonder te komen én de mensen die 'gewoon' een kaartje stuurden. Het vergde wel wat extra werk, maar zo te horen waardeerde iedereen dat enorm.

Groeten

Joke
18 april 09



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-6-2009 22:05:02

Wij gaan ook een foto sturen naar iedereen die we willen bedanken (vandaar heet dit dan ook een bedanking, logisch): dus conctreet: alle mensen van de receptie, avondfeest, dansfeest, maar ook alle mensen die een cadeau geven maar er niet bij konden zijn, als de mensen die voor iets hebben gezorgd in de viering (bv. de persoon die ons groot projectiescherm opzette in de viering), kortom iedereen die iets te maken heeft gehad met ons huwelijk! Ok, is misschien veel werk, maar hoe klein ook, iedereen heeft wel zijn steentje bijgedragen om tot een schitterend geheel te komen.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...