Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Carta rosa

  17-6-2009 23:05:15
Iemand ervaring met Carta rosa?

Hannelore
3-10-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1334


Glenn
1-1-2009
 Meld misbruik18-6-2009 8:07:37

Wij hebben er een dikke maand geleden onze kaartjes besteld. En we hebben alleen nog maar positieve reacties gekregen van familie/vrienden over hoe mooi het kaartje is! De service is ook top, ik denk dat we binnen 3 weken van keuze tot levering zijn overgegaan (met 3 proefrondes).
We vonden de prijs/kwaliteit verhouding alleszins heel goed. En ik denk niet dat we de enige zijn met die mening.

Veel succes met het kiezen van jullie kaarten!



Glenn
1-1-2009
 Meld misbruik18-6-2009 8:07:38

Wij hebben er een dikke maand geleden onze kaartjes besteld. En we hebben alleen nog maar positieve reacties gekregen van familie/vrienden over hoe mooi het kaartje is! De service is ook top, ik denk dat we binnen 3 weken van keuze tot levering zijn overgegaan (met 3 proefrondes).
We vonden de prijs/kwaliteit verhouding alleszins heel goed. En ik denk niet dat we de enige zijn met die mening.

Veel succes met het kiezen van jullie kaarten!



isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik18-6-2009 9:01:15

Wij zijn ook superenthousiast. Wij namen een van hun standaardkaarten en veranderden kleine dingen er nog aan. Dus ook bij ons 3 proefrondes. Ze gaan snel: je geeft je wijzigingen door en de dag erna of 2 dagen erna krijg je per mail al de vernieuwde kaart. Wij hadden zo ook heel snel onze kaarten. Prima druk, goed papier, mooie kleuren, prijs-kwaliteit goed, ze leveren zelfs iets te veel kaartjes en envelopjes. Echt een aanrader!



Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik18-6-2009 15:02:14

Hannelore,

Ook wij hebben onze trouwuitnodigingen laten maken bij Carta Rosa. We vinden ze PRACHTIG en we hebben tot nu toe niets dan goede commentaar gekregen op onze uitnodigingen! Een HEEL leuk gevoel natuurlijk! Prijs kwaliteit is dit echt een aanrader.... wij hebben 1x een afspraak gemaakt om samen wat details te overlopen en voor de rest hebben we alles via email geregeld... ZEER handig. Ze zijn echt goed in hun werk en enorm vriendelijk! Ze werken heel professioneel.

Wij hebben ook een gastenboek laten maken en onze bedankkaartjes (met foto na de trouw).

Wij vinden alvast hun werk TOP!



Nele
7-8-2009
 Meld misbruik19-6-2009 12:30:05

Hey,

Nog een goed commentaar :-)
Wij hebben onze kaartjes ook besteld bij Carta Rosa. We konden zelfs geen afspraak maken omdat het voor ons niet paste om naar daar te gaan. Toen hebben we alles via mail besproken en dat is supergoed gegaan. We hebben ook hele goeie reacties op onze kaartjes (we hebben ze deze week verspreid)en ze zijn ook echt prachtig. we hebben ook een gastenboek besteld dat ook heel mooi is!
DOEN zou ik zo zeggen!

Grtjs,
Nele 7-8-9



Dorien

 Meld misbruik19-6-2009 17:33:15

Hey,
Wij hebben ook onze uitnodingen laten maken bij carta rosa! En... zoals zovelen hier alleen maar enthousiaste reacties! Iedereen vol lof! Ook het gastenboek, bedankjes, bellenblazers, misboekjes zijn helemaal in dezelfde stijl! Doen dus...
Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info