Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dirk Bellens / ceremoniemeester AAN ELS

  12-9-2005 10:44:32
Hallo Els,
Bedankt voor de info over deze ceremoniemeester, maar ik kan hem niet bereiken op zijn gewoon nummer.
Heeft hij soms een GSM of emailadres?

groetjes Cindy

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 871


Els
1-4-2006
 Meld misbruik12-9-2005 16:27:46

ik denk dat hij net heel even op vakantie is, maar ik kan je bijna op een papiertje geven dat hij nog wel vrij is op je datum hoor... ik probeer te achterhalen wanneer hij terug is, oké??



Els
1-4-2006
 Meld misbruik12-9-2005 16:45:32

Hey,
hij is net terug van zijn vakantie . Als hij niet thuis is, dan mag je gewoon een berichtje inspreken met je telefoonnummer en dan belt hij je zo snel mogelijk terug!

groeten
Els


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...