Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenkjes getuigen

  8-6-2009 21:53:25
Hallo,

Heeft iemand leuke ideetjes als cadeau voor de getuigen?

Bedankt!

Liesbeth
30-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1193


Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik8-6-2009 22:18:38

Wij hebben dit niet gedaan, om den duur wordt het zo een opgeklopte boel hé en commerce...



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik8-6-2009 23:02:27

Ik ga een bon geven om ergens te gaan eten, denk ik. Of een ontbijtmand laten leveren? Gewoon een doos Leonidas pralines? drank moet ik niet geven want ze drinkt niet. Moet niet veel zijn hé, het gebaar is wat telt hé?!?

groetjes, Carolina



Nele
28-2-2009
 Meld misbruik9-6-2009 8:10:40

Wij hadden pennen laten graveren met onze namen en trouwdatum!
groetjes,
Nele



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik9-6-2009 8:47:23

Hallo,

Wij denken aan een bongo bon voor een ontbijtje of iets dergelijks zeker niets te duur. +/- 30 euro

Gwen
14/05/2010



Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik9-6-2009 9:37:22

wij hebben kleine versies van onze huwelijkskaars
voorzien voor de getuigen
Nathalie



inge
27-6-2009
 Meld misbruik9-6-2009 9:45:06

Wij doen hier ook niet aan mee. Wij geven ook geen bedankjes.



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik9-6-2009 10:58:10

Wij hebben hun lievelingsdrank gekocht(rode wijn en baileys) en laten het etiket eraf halen. We laten nieuw etiket erop zetten met foto, datum en "Bedankt!" erop.

Valerie
04/07/09



Maarten

 Meld misbruik9-6-2009 15:35:05

Ik heb van mijn broer samen met de andere getuigen een flesje after shave gekregen



Joke
18-4-2009
 Meld misbruik9-6-2009 16:55:26

Hallo

Wij hadden expliciet gevraagd aan onze getuigen of ze wilden speechen op onze viering. We wisten dat dit in orde zou zijn, en het was inderdaad fantastisch! We vonden toch wel dat we hen onder andere hiervoor mochten bedanken. Een huwelijk kost onmoenelijk veel (maar hadden gelukkig sponsors) en onze getuigen die met hun prachtige speech een enorme meerwaarde leverden, wilden toch graag extra bedanken! Ik kocht voor mijn getuige een mooie armband en gaf het haar de dag voor de trouw (kon ze aandoen op de trouw!). Voor mijn man zijn getuige kochten we een aantal flessen wijn.

Dat een cadeautje voor getuigen pure commerce is vind ik eerder een drogreden. Met trouwen an sich gaat volgens mij nog een veel duurdere en grotere commerce gepaard!

Vriendelijke groeten

Joke



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-6-2009 18:08:33

Ik vind een cadeau altijd iets heel persoonlijks en kan je moeilijk inschatten voor een ander...
Zo geven wij onze getuigen een miniatuur-tractortje (omdat ze er zot van zijn), maar ik kan me best voorstellen dat 99% van de bevolking met deze tip niks kan aanvangen... Nochtans zijn wij zeker dat dit hét beste cadeau is om hen te geven en dat dit cadeau echt gekoesterd zal worden.
Probeer ook iets persoonlijks te geven en niet iets wat nadien in een kast onder het stof verdwijnt! ;-)

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik10-6-2009 10:35:51

Hoi,

Het gaat denk ik niet om de commerce, maar omdat het op den duur niet meer eindigt ook... dan moet je misschien nog tante cadeau geven voor versiering kerk, de chauffeurs, voorlezers,... en dan stopt het niet meer. Net om die reden gaan wij ook enkel ouders iets geven. Uiteraard kunnen jullie iets doen, maar wij hebben er van meet af aan een duidelijk lijn in getrokken. Ik weet dat ik zeker niet in het krijt zal staan bij mijn getuige, ik geef haar extra's op andere manieren.

Maar natuurlijk, elk zijn beslissing en uiteraard kan het geen kwaad hé :-).

Succes!

Rebecca
27/06/09



Heidi
28-8-2009
 Meld misbruik14-6-2009 15:00:08

Ik vind dit ook de perfecte gelegenheid om de mensen dicht bij jou ook eens te bedanken. Mijn getuige is mijn beste vriendin sinds we kinderen waren.
Ik ga haar een fotoalbum geven met foto's, herinneringen, tekstjes,... over onze vriendschap.

Veel succes



eef
26-9-2009
 Meld misbruik24-6-2009 2:25:14

wij hebben iets in kaarsvet besteld bij de kaarskesprocessie in lummen. Kunnen ze 3 teelichtjes inzetten en staat bedankt, onze namen en trouwdatum op


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...