Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar doorzichtige zakjes kopen

  2-6-2009 10:01:44
Hoi,

ik heb iets leuks gezien in een etalage van een doopsuikerzaak en ik wil het net ook zo gaan doen.

Het zijn eigelijk champagneglazen die je vult met doopsuiker en van die snoeprijst, en die zet je dan in zo'n plastic zakje die je dan dichtknoopt en dan een kaartje aanhangt met bedankt.

In eerste instantie dacht ik dat het met van die doorzichtige folie gebeurde waar men de bloemen durft inpakken, maar het blijken zakjes te zijn!

Ik durf het niet goed vragen aan de eigenaresse van de zaak waar ze die gekocht heeft, komt nogal onbeleefd over...

Groetjes,

Saskia
18-07-09

Saskia

Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1425


Lien
23-5-2009
 Meld misbruik2-6-2009 11:47:58

Ga eens bij AVA kijken, daar hebben ze massa's dergelijk materiaal.



isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik2-6-2009 11:51:23

één adres: de Ava.



an
14-8-2009
 Meld misbruik2-6-2009 12:14:48

Hey idd ava maar is wel niet zo goedkoop.
groetjes



Saskia

 Meld misbruik2-6-2009 12:30:40

Hoi

ik heb de AVA gebeld en ze hebben wel zoiets, maar ze weten niet of het glas erin gaat passen. Dus vingers duimen maar :D



Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik2-6-2009 13:36:56

Hey

Als je de zakjes niet bij AVA vindt, kan je altijd eens informeren bij de doopsuikerwinkel zelf of ze de zakjes niet afzonderlijk verkopen. Vaak verkopen doopsuikerwinkels ook aan doe-het-zelvers...

Vele groetjes

Ellen



Lindsay
16-7-2010
 Meld misbruik2-6-2009 17:48:58

Hoi hoi

bij ons in de buurt ligt er een GROS-markt.
Ik weet niet of je hier al van gehoord hebt maar die verkopen ook vanalles o.a. voor horeca en zo. Dus van die zakjes zul je er ook wel tegenkomen denk ik. En desnoods zelf maken hé op de juiste grootte met zo'n lasmachine waarmee je de zakjes voor de groenten ook kunt dichtlassen als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb zo'n machine ongeveer 15 euro betaalt en zo'n volledige rol om zelf zakjes van te maken is echt niet zo duur.
Denk wel dat het de moeite waard is om eens het verschil uit te rekenen dus grosmarkt, de ava en ze zelf maken.
Groetjes
Lins



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-6-2009 20:24:10

Ik zou ook bij de AVA langsgaan. Daar hebben ze zakjes in alle mogelijke formaten!

Groetjes,

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-6-2009 1:11:10

inpakshop.nl

hier vind je ook vanalles.

groetjes, Carolina



donna
14-8-2009
 Meld misbruik3-6-2009 8:44:31

Hey

Ik had ook van die doorschijnende zakjes nodig voor mijn bedankjes. Ik vond ze in ava, maar ook in de makro. Die hadden ook verschillende formaten en makro was goedkoper.

Veel succes
Donna



Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik3-6-2009 13:06:12

Hoi, ik heb zakjes gekocht in de suprabazar in Lovendegem. Je hebt dat op andere plaatsen ook. Dus in van die grote ketens die doopsuiker-doe-het-zelf verkopen moet je zeker terecht kunnen!

Succes!

Rebecca
27/06/09


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...