Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen

  30-5-2009 9:07:39
hey bruidjes,
vandaag heb ik mijn vrijgezellen...vanaf 1 uur moest ik mij klaar houden. Losse kledij aan doen...gruwel want straks moet ik sporten ofzo, en gedurende de dag ging ik nog hints krijgen.
Nu is het zo dat ik een verschrikkelijke controlefreak ben. donderdag begon het al met mij niet zo lekker in mijn vel te voelen; gisteren ben ik gecrasht... heb een ganse dag lopen wenen, buikpijn, maagpijn, niet kunnen eten, wurgneigingen, wenen, wenen, wenen, draaiierig...
misschien vinden jullie dat ik overdrijf... iedereen vindt dat wel vermoed ik :-)
maar meestal ben ik degene die alles regelt, zorgt dat het in orde is, 3 maal checkt...
enfin, nu heb ik de touwtjes niet in handen en dat maakt me gek.
daarboven op kwam nog eens dat gisteren mijn mama niet thuis was, mijn vriend gaan werken tot 21 u 's avonds, mijn vriendinnen allemaal aan het werk, mijn 2 buurvrouwkes ook gaan werken,...
waar kon ik naartoe...boehoe...
enfin, heb de dag overleefd. heb vanacht kunnen slapen maar niet zo vast als altijd...
kijk er nu wel naar uit, hoop alleen niet dat ze mij in een roze tutu steken ofzo.

aja , ff bijvermelden, alvorens jullie mij laten opnemen op de crisisdienst van de psychiatrie... voor den trouw heb ik nog geen zenuwen... maar alleen maar omdat ik alles strak in de gaten hou en lijstjes maak... :-)

aiai, die aanstaande van mij
groetjes ellen

ellen
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1212


Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik30-5-2009 9:19:57

Hoi Ellen ,

Kop op meid.
Je weet nu eenmaal dat je zo in elkaar zit.
En je vriendinnen waarschijnlijk ook.
Als ze het naar jou zin willen maken zullen ze daar absouluut rekening mee houden!

GEWOON GENIETEN is de boodschap!

Ps. Die aanstaande van jou gaat afzien ;)
Nee nee grapje hoor!

Laat maar weten hoe je dagje is meegevallen?!

Groetjes Dorien
10.07.10



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik30-5-2009 11:58:15

haha.. ik ben net zo'n controlefreak als jij!

ik had zelfs stiekem mijn vrijgezellen onder controle.

Mijn beste vriendin legde alles voor zoals ik het haar ingefluisterd had. (weet het.. dat is erover, maar ze is mijn beste vriendin voor iets he)



isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik30-5-2009 12:40:04

Ach, wel begrijpelijk hoor.
Hoe is je vrijgezellen verlopen. Vertel vertel.



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik30-5-2009 13:09:56

hey allemaal,

om 12.00 u kreeg ik telefoon van mijn vriendin die me vroeg om aan onze zijdeur te gaan kijken.
daar stond een reiskoffer klaar met een blaadje papier in.

Beste Ellen
al een beetje nieuwsgierig voor wat de dag je gaat brengen? kan je de zenuwen nog de baas? ben je klaar voor de reis van je leven? want vanaf nu mag je beginnen pakken...

wat dient er in je valies te zitten?
teenslippers, wc-papier, tampon, wasknijpers, 5 gram zout, rooskleurig truitje, blinddoek, koffielepel, string, inlegkruisje, tandpasta, tandenborstel, nagelknipper, schroevendraaier, handboeien, zweepje, pleisters, pet, kaars, aansteker,balpen, paier,handdoek, washandje, kousen, deo, 10 gram waspoeder, flesje water, zakdoekjes, keukenhanddoek, haarrekker.

het is de bedoeling dat je om 14 u stipt geblinddoekt op je oprit staat met je valies in de hand en luidkeels het liedje, E viva espana zingt. er zal dan iemand je komen oppikken met de auto en je de wijde wereld invoeren. Hij/zij zal je zwijgend begeleiden eens je in de auto bent hoor je het verdere verhaal.
succes...

Enfin, het alles proberen samensprokkelen maar wel enkele hulplijnen ingeroepen, vnl. van de buren enzo.

Dat beloofd... nog 50 minuten te gaan...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik30-5-2009 13:47:18

En wedden dat je de helft van die spullen niet eens nodig hebt? ;-)

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Saar
5-6-2010
 Meld misbruik31-5-2009 14:46:04

Ik ben nieuwsgierig naar wat het geworden is :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...