Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

adressen drukken?hoe?

  25-5-2009 13:29:37
hallo,

even een vraagje...
we starten algauw met de uitnodigingen, nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met de adressen op van die 'stickertjes' te drukken, is dit via de pc of hoe gebeurt dit, ben een leek op dat gebied, dus graag hulp aub!
de adressen schrijven is niet zo'n goed idee aangezien mijn geschrift enkel te ontcijferen is door mijn eigen familie... :-)

alvast bedankt

magali

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1086


Nele
28-2-2009
 Meld misbruik25-5-2009 13:39:52

Heel veel printers kunnen ook rechtstreeks op de enveloppen printen... Weet niet of dit een optie is? In Word de paginagrootte aanpassen aan de grootte van je enveloppe, elke adres op een nieuwe pagina zetten, en printen maar... Kan wel een helse job zijn als je heel veel envelopjes moet printen (is één voor één in printer stoppen).
Met etiketten ben ik niet zo'n held...
groetjes,
Nele



tami
26-6-2010
 Meld misbruik25-5-2009 14:18:06

Hi Magali,

wanneer je op Word 2007 een nieuw document aanmaakt, krijg je een lijst met voorstellen van het soort doc. dat je wil maken. Hiertussen vind je "Etiketten".
Heb je die optie niet, koop dan eerst je doos etiketten. In die doos zit een modelblad met zwarte lijnen ; dit zijn de afmetingen van de etiketten zoals op de etiketbladen.
Let op: er zou kunnen een verschil zijn in laserprinter en inkjetprinter...
Maak in Word een document met evenveel kolommen als er etiketten op 1 blad staan en evenveel 'lijnen'. Tik dan je adressen in en print op gewoon papier. Hou dit blad VOOR het modelblad uit je etikettendoos en hou tegen het licht om te zien of al je adressen binnen de kadertjes komen te staan. Indien niet, pas dan aan en probeer opnieuw. Indien goed, kan je het rechtstreeks van pc op etikettenpapier printen ofwel kan je je adressenbladen laten kopiëren op de etikettenbladen.
Is dit duidelijk of niet ?
Geef maar een schreeuw indien niet :D
Groetjes



Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik25-5-2009 14:20:39

Hey

Het is idd mooier en gemakkelijker de adressen rechtstreeks op de envelop te printen. Dit wordt via WORD gedaan, maar gekoppeld aan een excel-bestand. In het excel-bestand moet je de namen en adressen volgens onder een bepaalde titel plaatsen. In het word-document werk je dan met Brieven en verzendlijsten, vervolgens met afdruk samenvoegen. Hiermee worden de adressen rechtstreeks goed geplaatst op uw envelop.
Ik ben niet zo goed in het uitleggen van deze dingen, maar als je wenst wil ik je een voorbeelde doormailen met het excel- en wordbestand. mijn e-mailadres: ellen-de-smet@skynet.be
Vele groetjes
Ellen
27 juni 2009



beynen
12-9-2009
 Meld misbruik25-5-2009 15:33:45

hallo,

wij hebben meteen op de enveloppen geprint en dat was geen enkel probleem.

gewoon programma van tekstverwerking (afdrukvoorbeeld maken en eerst eens gewoon afprinten)
als alles goed staat, kan je gewoon zo als je a4 aanduid enveloppe ed gaan aanduiden.

is echt niet moeilijk & oogt heel netjes



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik25-5-2009 23:16:50

Ik heb ze zelf afgedrukt. Ik heb bij Ava doorzichtige etiketten van Avery gehaald. Hier zat een link naar een software programma bij. Ik heb alleen eerst een paar keer moeten proberen. Uiteindelijk heb ik mijn etiketten "eigenlijk onderste boven" in mijn printer gestopt. Is uiteindelijk heel schoon geworden.

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info