Nu Online
Momenteel zijn er 20 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond

  23-5-2009 19:20:39
Omdat alles dichter en dichter komt beginnen we te denken aan de vrijgezellenavond. Mijn zus is getuige en volgens normen zou dit haar taak zijn om dit alles in elkaar te steken. Maar ze ziet het niet goed zitten en weet niet goed waar te beginnen... dus bij deze... hebben jullie soms leuke ideeën? restaurantjes? regio Antwerpen... we zijn met een 10 tal personen.

Alvast bedankt!

marie claire
28-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 820


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-5-2009 21:10:23

Laat de personen allemaal eens samenkomen. Wedden dat er leuke, persoonlijke ideetjes zullen komen? Uiteindelijk weten die mensen het beste wat jij graag hebt.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



tami
26-6-2010
 Meld misbruik24-5-2009 23:24:45

Hi Marie-Claire,

zoals Véronique hieronder zegt : laat alle betrokkenen samenkomen. De beste ideeën ontstaan op deze manier en eigenlijk is dit, op zich beschouwd, ook veruit de leukste manier voor iedereen :D
Bovendien vervalt men minder in 'domme' opdrachtspelletjes e.d. als iedereen zijn mening geeft dan wanneer 1 persoon alles in elkaar steekt... Het heeft alleen maar voordelen, vind ik.
Voor ideeën zelf, zoek je best eens tussen 'diversen' of zo op de startpagina van dit forum, je weet wel, waar je per categorie vorige posts kan opvragen. Daar hebben toen een aantal mensen verscheidene ideeën geformuleerd. Het is nog niet zo lang geleden (half mei, geloof ik).
Veel sukses !
Groetjes



tami
26-6-2010
 Meld misbruik24-5-2009 23:43:58

Marie-Claire,

het bericht waarover ik het had was gepost op 17 mei door Carolina en heette 'ideeën vrijgezellenavond'.
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...