Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf in regio Antwerpen

  18-5-2009 20:39:54
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een goede videograaf in de provincie Antwerpen.
Heeft er iemand suggesties of ervaring?

Groetjes

Kaatje

Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 938


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik18-5-2009 21:33:34

Jef Lemmens, Smalvoort in Vorselaar.
Wenl nen gepensioneerde man maar nog betaalbaar.

groetjes, Carolina



evy
1-3-2009
 Meld misbruik19-5-2009 8:43:32

Wij hadden Guy De Locht.
www.video-foto-service.be

Heel erg tevreden over!! Hij is van Lommel, dus net niet het Antwerpse ;)




FILIP

 Meld misbruik19-5-2009 9:13:11

F.D.VIDEOPRODUCTIES ik werk in gans vlaanderen, info hier op deze site.

Mvg
Filip



Bart

 Meld misbruik19-5-2009 9:21:30

Hey Kaatje,
Wanneer is de trouw ?
Meer info over ons werk vind je terug op onze site. Groetjes, Bart
(www.motionpictures.be )



Sofie
7-9-2008
 Meld misbruik19-5-2009 10:31:54

www.LFantproductions.be

Heb er al mooie filmpjes van gezien



Ann
18-7-2009
 Meld misbruik22-5-2009 23:15:34

Hey Kaatje,


Wij hebben vandaag onze video gaan halen, en ik moet zeggen prijs/kwaliteit(minder dan €450) is die super super goed !!!

We zijn echt tevreden erover, zo mooi gemonteerd, de muziek , ....samenwerking met hem is gewoon supergoed!
Het is precies of je hem al jaren kent.

Ik weet niet wanneer je trouwt, maar het is iemand van prov a'pen, wil zijn naam hier niet geven, maar evt kan je me wel eens mailen naar beertjeann@hotmail.com.
Dan geef ik zijn coordinaten.


Groetjes Ann



sander

 Meld misbruik26-5-2009 21:32:46

ik heb juist jullie bericht gelezen op wijtrouwen i.v.m het feit dat jullie iemand zoeken die jullie trouw kan komen filmen ,
ik studeer fotografie en film aan de! kunsthumaniora en ben zeker bereid jullie trouw te komen filmen .
de film zal nadien gemonteerd worden en op dvd worden gebrand ( of meerdere dvd's)

ik woon in stekene een dorpje tussen gent en antwerpen
maar kan via het openbaar vervoer overal in vlaanderen aanwezig zijn op het uur dat jullie willen .

ik ben zeker dat jullie het resultaat goed gaan vinden , en hopelijk tot de volgende

met vriendelijke groeten
Sander Van Himste
0494717242
sander256@hotmail.com



bart
27-12-2008
 Meld misbruik1-6-2009 14:28:53

weet ook nog videograaf in antwerpen, goedkoop en zeer professioneel... Zijn naam is Bart, 0497402509
Succes



Guy

 Meld misbruik23-6-2009 17:36:51

Beste,
Je kan even gaan kijken bij foto-videoreportage.be
Mvg

Guy



Marc

 Meld misbruik7-7-2009 5:56:35

Hallo Kaatje,
Ik ben en videograaf vanuit Willebroek kijk eens op mijn site: www.huwelijkreportage.be
Groetjes,
Marc


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info