Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's !!

  15-5-2009 12:42:40
Hoi Bruidjes,
wij zijn ondertussen enkele maanden getrouwd, maar ik stop maar niet met genieten van onze geweldige foto's! Hieronder de links naar ons album, dan kunnen jullie meegenieten!
groetjes,
Nele


http://www.facebook.com/album.php?aid=16512&id=1100...

http://www.facebook.com/album.php?aid=17521&id=1100...

Nele
28-2-2009
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1622


Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik15-5-2009 13:19:25

Hele mooie foto's. Ik heb jouw foto's ooit al eens gezien en we gaan jullie buitenlocatie ook nemen voor onze foto's.



Ellen

 Meld misbruik15-5-2009 13:28:13

Hey Nele,

Bij de foto's stond een krantenartikel. Hierin stond iets over Sint-Rochus... Je bent toevallig niet van Halle? Op welke locatie zijn jullie foto's gaan nemen en waar was het feest?

Groetjes Ellen



Nele
28-2-2009
 Meld misbruik15-5-2009 13:33:55

Hoi Ellen,
nee, we zijn van Aarschot... Foto's zijn in Diest genomen, t feest was ook in Diest. Denk een beetje ver voor jou! ;))

Hey Nathalie,
fijn om te horen dat ik je kon inspireren! ;D

groetjes,
Nele



Ellen

 Meld misbruik15-5-2009 13:41:31

Inderdaad een beetje te ver :-)
Je foto's zijn trouwens prachtig!!! Heel mooi kleed en heel schattig met de kindjes erbij :-)



Fien
10-12-2009
 Meld misbruik15-5-2009 20:44:51

Waaaauw! Heel schone foto's!
Je had ook een prachtig kleed! Mag ik je vragen welk merk het is?

Groetjes!



evi
4-7-2009
 Meld misbruik15-5-2009 23:53:23

hey,

proficiat met jullie huwelijk, echt heel mooie foto's, een prachtig kleed, en de kindjes zijn idd heel erg leuk. Voor ons staat er nog 50 dagen op de teller. Nog ff op de tanden bijten!!

groetjes
Evi
www.everyoneweb.com/4juli2009



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-5-2009 9:36:46

Héél tof!
Erg originele uitnodigingen ook! Hoe ben je op dit idee gekomen?

Blijf nog maar héél lang genieten!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



inge
27-6-2009
 Meld misbruik16-5-2009 10:33:52

Wij hebben quasi dezelfde uitnodigingen! Grappig. Wij hebben wel de orginele tekst van 1920 erop staan ...M. en I. hebben de eer U kennis te geven van hubn voorgenomen huwelijk , waarvan de voltrekking zal plaatsvinden op 27 Junie a.s. des middags...enz. (met oude spelling dus )
Al veel toffe reacties erop gehad!
Je hebt inderdaad een mooie jurk, en ook je ventje is wreed mooi gekleed. Mooier dan strak in een klassiek pak (vind dat meestal niet mooi ) :-)
Nog veel geluk tesamen!



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik16-5-2009 13:57:11

Superleuke foto's, echt héél mooi, warm en origineel.
Mooie locatie ook voor jullie foto's! en schattige bruidskindjes, echt héél warm met die bordeau rode kleuren!

Nog eens proficiat en geniet er nog zo lang mogelijk van!

Groetjes

Cindy
13/06/2009



Nele
28-2-2009
 Meld misbruik17-5-2009 19:46:47

Hey, fijn al die leuke reacties!!

@Fien: Mijn kleedje was van Marylisse, ik denk dat ze t zelfde ook in t wit hadden! Zodra ik het pastte voelde ik me net een prinses!!
@Véronique: ben nogal nostalgisch aangelegd... had wat in oude foto's zitten snuisteren en toen had ik het idee om een oude foto te gebruiken... had onze gezichten ook willen photoshoppen, maar dat ging niet zo goed als ik had gehoopt. Heb ik ze maar zo gelaten!
@Inge: leuk... met die oude tekst zal t nog wel 'authentieker' zijn! Ben benieuwd naar je uitnodigingen, je mag ze me altijd mailen ivan.nele@telenet.be
Wilde geen klassiek pak voor mijn vent,... we hebben alles van overal wat bijeengesprokkeld: broek IKKS, jas ZARA, hemd Duchamps, ondervestje H&M, Manchetknopen PEPE,... Hij heeft afgezien, al die shoppingtrips... ;))

De kleedjes van de meisjes had ik zelf gemaakt. Vond t leuk dat ik er net zo'n mooie prinsesjes van kon maken als mezelf... Ze hebben ook maar een klein deel van de shoot meegemaakt, zodat ze in de namiddag wat konden rusten...

Ooh such a perfect day!
;))



inge
25-9-2009
 Meld misbruik20-5-2009 10:19:13

Jullie uitnodigingen lijken super. Zoiets hebben wij ook gedachten, maar moetne er nog aan beginnen. Ideetjes, tips? altijd welkom. Of een voorbeeldexemplaartje?



Nele
28-2-2009
 Meld misbruik20-5-2009 10:24:26

Misschien is het leuk om de trouwfoto van je grootouders of overgrootouders te nemen? Wij hebben gewoon op Flickr.com een oude trouwfoto gezocht (moet je wel mee oppassen, copyright, maar je kan t altijd vragen aan de eigenaar) en zijn daarmee aan de slag gegaan. De algemene uitnodiging was een flyer met de aankondiging voor de kerk en dan hadden we nog 3 'postkaartjes': 1 voor stadhuis, 1 voor enkel receptie, 1 voor receptie en avondfeest...
Voorbeeldjes vind je in bovenstaande links!
Go for it girl, make it your own! ;))
Nele



inge
27-6-2009
 Meld misbruik20-5-2009 17:36:18

Uitnodigning is verstuurd ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...