Terug naar overzicht
Ik had deze: Wie zegt dat er geen wonderen gebeurenheeft nog nooit een boom in bloei zien staan Wie zegt dat er geen wonderen gebeurenheeft nog nooit de zon zien ondergaanWie zegt dat er geen wonderen gebeurenheeft nooit de schoonheid van een roos herkendWie zegt dat er geen wonderen gebeurenheeft nooit gezien hoe lief je voor mij bentIk wil voor altijd bij je blijvenDoor dik en door dunEn samen ons verhaaltje bouwenMet misschien wat verdriet maar ook heel veel funVeel succes!
De geloften, het moet echt uit je hart komen vind ik.Spreek je partner aan met de knuffelnaam (tenzij niet geschikt om publiek te vermelden hehe) zeg hem wat je voelt voor hem, wat jullie in de toekomst hopen van elkaar en probeer gewoon te zeggen hoe graag jullie elkaar zien! Dat zijn meestal de mooiste geloften (vind ik zelf :))Alleszins, veel succes met de voorbereiding!
Wij hadden vrijdag een huwelijksavond over o.a. het misboekje en daar zeiden ze dat je zelf je geloften gerust mag schrijven, maar dat je je moet baseren op de originele geloften. Anders kan dit, in het slechtste geval, een reden zijn van het ontbinden van een kerkelijk huwelijk. In de originele geloften zitten ook behoorlijk wat belangrijke waarden, vind ik zelf.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/